Umetnik je prisutan

Zima je na redu 
Bliži se decembar 
Kažu: "Sutra biće snega." 
Rekla si: "Gde je moja jelka?" 
Mrzim, mrzim, mrzim 
Praznici su depra 
Mrzim, mrzim 
Ukrasi su od Kineza 
Ali ti si tako srećna 
Gospode, kol'ko si lepa 
Sklonio sam lice da me ne vidiš kako plačem 
Nije tuga bila problem, nego što sam znao da je... 

Mnogo bolje da me nema 
Ne postoji takvo mesto 
Tako duboko, daleko
Gde je moj zasluženi presto? 
Groblja ispod grada 
Gde su tajne reke 
Tu ću ja da vladam 
Gde su senke 
Moja kazna će da bude 
Što ću živeti zauvek...

Krijem sve od tebe, srećo moja 
Ja sam otrov, ja sam priča losa 
Razočaraću te svaki put 
Nisam dobar sebi, nikom nisam onda 
Baš me briga ko mi sudi 
Koji ljudi, ja sam gori kad se mučim 
S time ležim, s tim se budim 
Otkad tebe nema, nema nikog kući 
Kol'ko si mi tada bila lepa 
Glupi praznik, ti si bila srećna 
Igrali smo kao deca 
Kukavica pred problemom, kukavica zna rešenja 
Posle biće mnogo loših ljudi, šta će ti još jedan? 
Mene neće raj, neće pakao, neće Đavo 
Ja sam gori nego on 
Važna mi je samo tvoja sreća, zato je... 

Mnogo bolje da me nema 
Ne postoji takvo mesto 
Tako duboko, daleko 
Gde je moj zasluženi presto? 
Groblja ispod grada 
Gde su tajne reke 
Tu ću ja da vladam 
Gde su senke 
Moja kazna će da bude 
Što ću živeti zauvek 
U stvari to su samo neki glupi zidovi i krov (i nikog nema u njoj) 
A ti zaslužuješ sve, a to nije dom 
Da ne bih srušio sve, shvatićeš da je... 

Mnogo bolje da me nema 
Gospode, kol'ko si mi tada bila lepa 
I to je poslednji put 
Kad sam bio srećan 
Groblja ispod grada 
Gde su tajne reke 
Tu ću ja da vladam 
Gde su senke 
Moja kazna će da bude 
Što ću živeti zauvek...



Коментари

Najviše ste čitali