Where time stood still..

Znam.
Jos nije ni mesec dana proslo od mog putovanja a ja bih opet VAN!
ali sta cu...
kad hocu..
hitno.
SAD!
Teleportacija!
U drugi svet,u drugi vek.
Francusku sam posetila davno i to preko,nekako tada tuzne i sumorno,prazne Nice..
Dvorci Loare,barsunasti predeli i gradovi Provanse plus nezaobilazni Pariz,
ostali su na must see listi.
Villa Gallici Hotel usla mi je easy under skin 
sa tipicnim zdanjem za Provansu iz 18og veka.
Na savrsenoj lokaciji,tek nekoliko minuta hoda od centra,
jednog od najzanimljivijih gradova Provanse,Aix-a nalazi se ovaj hotel u kojem imate osecaj da ste na nekom filmskom setu,u svetu rokokoa i Marie Antoinette.
U prostoru gde se cini da je vreme stalo,
pored relaksirajuce oaze unutar ususkanog dvorista i carobnog bazena,
Vila Gallici nudi gastronomski uzitak u restoranu na ceni u celoj Francuskoj.
Po utiscima posetioca najvise su ih impresionirali ljudi koji rade tu,neobican ali autentican enterijer i izuzetno komforan smestaj!
Idealan boravak za beg iz kapitalistickog,instant sveta u mir za ischitavanje knjiga u predelu koji je oslikao meni
jedan od najboljih slikara,Sezan...
Skorasnja vest da je
svedski lifestyle magazin "Amelia",
raspisao konkurs za testere plaza,
me je navela da se ponadam nekom skorasnjem konkursu za testere hotela kod nas!?
jer ako sam do sada imala neke nedoumice oko izbora idealnog posla iz snova,
ovi testeri su me razoruzali jednako kao i ovaj small but lovely hotel;)

Коментари

Najviše ste čitali