In a mood for music!

UVOD>Volim kada otkrijem neku super novu pesmu koju niko drugi jos nije otkrio iako je to,budimo realni nemoguce u univerzumu ali dobro,pusti malu da viruje u to!
Trenutno sam u fazi all day long on repeat,females vocales.Nova Katy Perry,nepoznate Diana Vickers i Ellie Goulding a ponekad ubacim sada vec staru Florence and the Machine sa ultimate 2010 song,"Dog Days are over" .I nije da sam feministkinja ali fali,oseca to i scena,we need a man and I am not talking abouth that kinda man,we need some kinda new Robbie.
Elem,moj definitivni prvi utisak o Keti,da je malo too soft and just a pop for watch, ovaj album,tj,neke pesme sa njega su to opovrgnule.Posebno lajkujem "For who I am living for" i sjajnu,po meni do sada njenu najacu i najozbiljniju pesmu "Circle the Drain".
Unistavanje mozga je cista rock pesma sa sjajnim malo jacim zvukom i odlicnom igrom reci.

Wanna be your lover, not your fucking mother.Thought that I was the exception,I could have rewrite your addiction,You could've been the greatest,But you'd rather get wasted.You fall asleep during foreplay,'Cause the pills you take, are more your forte. I'm not sticking around to watch you go down. Can't be your saviour, I don't have the power.
I'm not gonna stay and watch you circle the drain, Watch you circle the drain, Watch you circle the drain.
RAZRADA>Inace,pohvala gorilama.Melanholik hil bice moja ali mislim i globalna ultimate second jer ipak kuce je kuce.
Druga pohvala ide na adresu britanske grupe "HURTS".
Synthpop definitivno kuca na velika vrata a ovi momci me podsecaju i zvukom i stajlingom na meni jedne od omiljenih,Pet Shop Boys.Retro,here we go!
Thanx to telenovela "caminho das Indias" koja je btw,bzvz otkrila sam dve simpa pesmice, veoma vesele,pogodne za djusku i medicine for bad mood,inace tipican efekat koje brazilski ritmovi imaju na me.Prva je Marcelo D2-Ela disse a druga je Gabriel O-pimenta e sal Takodje,obratite paznju na Orishas-Publico.Pesma je prohujala,iz 2008 ali slavi vernu publiku i nekako je salsa vibe,vrlo vas brzo prenese u veselje i na podijum.Ah,igra mi se igra!
EPILOG>Za kraj po planu i redu ostaje uvek najbolje a ova pesma je nesto najbolje sto se pojavilo na nasim prostorima u poslednjih pa recimo desetak godina.Synthapop i electro se vracaju svakako na svetsku scenu ali ima i Balkan zasto da se hvali.
Sasvim nepoznata hrvatska grupa NIPPLEPEOPLE, jos u maju promovisala je svoj single, "SUTRA" Iako na momente se cini da pevaju na ruskom,reci su kao i sjajan zenski vokal srz ove pesme.Uzivajte! 

Druge ruke namaju tvoj dar i mada sve sto mi pricas dobro znam tapkam u mraku,u tmini
Sve je drugo u tisini,moje ime najbolje svira tvoj glas,druge trazim i ti trazis druge
Nadam se, nadam se dok nam se samo krivi nude
Na kraju dana sam ovdje a ti tamo si sam,bezi nam vreme i ljudi
Znam da znas
Nazovi da me diras bas,kad tamo ne briljiras bas
Nikakva carobna jutra,zaljubit cu se sutra
Druge usne druge su price,ljubis me, ljubis me da ne zelim nikoga vise
Gledam kako grane oblace se liscem,sama kao uvijek do sada

Коментари

Najviše ste čitali