INTRO

Skoro je gostujući u jednoj emisiji koju ne bih sad da imenujem, vrlo cenjen kritičar i publicista Igor Mandić rekao:
"Ranije sam se žalio što mnogo ljudi ne piše. Danas se žalim što mnogo ljudi ne čita".

Eto, meni je oduvek bilo tužno i uznemiravajuće koliko je naše društvo nepismeno i neobrazovano. Međutim, nikada se nisam žalila što malo ljudi piše.

Pisati, ne može svako i ne bi ni trebao svako.
Ali čitati, to bi trebao i morao svako da praktikuje.

Kako sam oduvek gutala knjige kao što zavisnik guta tablete, a i nešto sa strane piskarala, onako za svoju dušu rekoh: Ana, zašto ne bih i ti započela svoj blog?

Kada danas imamo cunami spisateljica koje prodaju u nekoliko hiljada primeraka svoje storije o sponzorušama, ženama u krizi ili o kvazi avanturama u Maroku, Monaku i nekoj sličnoj IN destinaciji, zašto ne bih i ja počela da pišem.

Ipak, obećavam, trudiću se da izbegavam devedesete i folk eru, Dubai avanture i raznorazne klimakse.

Naravno, niti želim niti smatram da sam ja, neki "JA" u pisanom svetu.

Ovaj blog će najviše biti jedna vrsta mentalnog ventila, mogućnost da prodiskutujem sama sa sobom, ali i sa slučajnim posetiocima bloga o svim temamam koje se upravo diskutuju na neobaveznim friendly kafenisanjima, tokom ispijanja moke, frapea, nesa i sličnih slatkih, penastih i ukusnih užitaka:)

vaša
Ana

Коментари

Unknown каже…
Trebalo ti je 2 godine da kažeš da imaš blog. Nije me mrzelo pa čitam i skrolujem do kraja to jest početka. :) Što si to toliko tugo krila? Odličan ti je blog. Hvala ti što si me stavila u preopruke za čitanje! Ja to pokušavam kod sebe da uradim, ali nikako neće. Ne znam. Samo napred!
Ana каже…
jao dusane,hvala tebiii!! stvarno mi znaci puno,kad kompliment dolazi sa tvoje strane!
sto se tice mog skrivanja,jeste sramota i zao mi je sto sam krila pogotovo od meni dragih ljudi ali kada sam krenula niti sam znala koliko cu moci da mu se posvetim niti u kojem pravcu ce on ici!tek sada,tj od pre mozda godinu dana mislim da je blog konacno dobio svoje pravo lice a ja sam mu posvecena najvise sto mogu!
ne znam sto nece da ti se napravi taj deo za preporuku.kod mene je islo glatko,trebalo bi i kod tebe..
koracam ja napred a tebi hvala jos jednom,uz ovakve komentare je koracanje jos draze:)

Najviše ste čitali