Pustinjska ruza i Miss Burberry u Beogradu:)


U izlogu,rascvetala,pustinjska ruza. Da,da.Moja fejvorit Valentino bag iz spring summer collection 09/10,nasla je svoj put svetlosnom brzinom do nasih butika. Ccc,copy majstori.Pa kad vec pre?
Cudno ali eto kada vidim kopije poznatih marki odece,obuce ili modnih detalja nije mi krivo da i pazarim neki komad. Medjutim,kada je u pitanju nesto sto mi je fetis (citaj,never enough bags u mom slucaju)cak iako ne mogu da priustim sebi original,nekako mi je cheap da prosetam kopiju.Btw,torba je nimalo jeftina, bezobraznih 5200din!Bad copy,copy bad.Vi opet ako nemate ovaj moj problem, razmislite,jeste bad ali je i sik,ochim sik.
Kad smo vec kod sika,ne pamtim isto kada mi se desilo da lajkujem skoro sve s/s 10/11 ali i a/w 11/12 kolekcije koje sam videla na ucestalim revijama koje vrti FTV.I am kako veli Beyonce,speachless!Vecina modela je nosiva i natural material sto je po meni glavna bit mode.Evidentno je da je glavna inspiracija svima ovaj put bio sea and flora world, posto su modeli po kroju i formi poput raznolikih i leprsavih oblika koje kriju morske dubine i probudjena priroda.Takodje,sve je u bojama crno/ belo/ modro plava i pustinjska bez sto su moooje boooje:))))
Napokon smo docekali da modni svet(mozda izritiran dugom zimom i iscekivanjem proleca) umesto da sokira javnost,odluci da ocara oba pola slaveci zenstvenost i gracioznost.Nezniji pol je encantado sto ce biti a la femme du Mad Men a jaci pol sto ce im zene biti a la femme du Mad Man(mmm,koja serija!uskoro o njoj poseban clanak,da,da!)

Check collection: Kenzo by Antonio Maras  Alberta Ferretti   Elie Saab
Back to Miss Spring,centralnom godisnjem dobu ako mene pitate za opsesivnu kupovinu. Nesto je ocito u vazduhu kad nekako s proleca ceo svet ne moze da se oprosti sa zimom a da pritom odbaci sve zimsko zarad proizvoda made in vesna 2009,spring 2008 ili primavera 2005!Gde je tu draz?Miss Spring 2010 zahteva novi parfem(svez,cvetni Scarlett by Cacharel) ,obavezni detalj proleca,trench(Burberry ili Top Shop),bez lakovane salonke (Aldo ili Bata), torba a la Valentino ili Chanell,crni casual a opet sik sako (Miss Selfridge ili AMC!) i mornar blue dress du Gant ili fantasticna svilena suknja du Burberry.
Da ne bi sve bilo old u nasem malom Bg pobrinuo se i poznati svetski brend Burberry.Glanc,new butik brenda koji ima daleko najprepoznatljiviji dezen na svetu koji bar svaka zena ima u vidu nekog fashion predmeta(fals sal u mom slucaju),smestio se tik uz glanc staru a opet new Max Mara shop na Terazijama. Definitivno najvise lajkovana kolekcija Burberry Prorsum kako od mene ali i ostalih fashion obozavaoca (koja se za sada nece  prodaviti u beogradskoj prodavnici)delo je sjajnog Christopher Bailey.Dojucerasnji kreativni direktor Gucci brenda preporodio je Burberry.Sjajna rekonstrukcija klasike kojoj je Burberry robovao niz dugih godina i zbog kojeg smo svi ocekivali uobicajno ucinila je da sada ocekujemo mas and mas.
Definitivno najbolja kolekcija koju je ova kuca imala u svojoj istoriji nadmasila je i konkurente koji su pokusali ali bezuspesno da budu TA,the best collection in season.Barsunasti materijali, svila,muslin,saten,pamuk,boje morska tirkizno zelena,pustinjska bez, i bela plus ton kafe. Naravno,najupecatljiviji komad odece je opet onaj koji jedino Burberry moze da osmisli najbolje.Trench.Savrsen,pripijenog kroja ovaj put sa naglasenim ramenima i formom koja za razliku od prethodnih godina nije tako ravnog kroja vec je vise obla i leprsava.Bas zbog ultimate trencha,Burberry je lansirao i sajt art of the trench gde svako moze da ostavi sliku sebe ili nekog drugog u trench style.Nice idea.In name of trench,ovde se oprastamo(jer ja bih mogla u nedogled when it is about fash) sa fotkama Miss Burberry promo campaign with sweet Emma Watson!!(koja btw i nije tako los izbor kako sam u pocetku mislila)
kiss


Коментари

Najviše ste čitali