la partida du Don Draper from Serbia

Mi kreativci smo cudna tvorevina.Zanima nas "tisucu" sfera a suvoparnost i papirologija nasa je najveca mora i kazna.Volimo da filozofiramo i diskutujemo ali zaobilazimo da obucemo bele mantile ili bilo koju uniformu.   
Verujem da to nije samo do mene vec do sviju nas"kreativaca" ali kada treba da se uzdignemo nad nekim kriticnim,depresivnim i staticnim momentom,oslonac i neko guranje napred nalazimo u odredjenim mislima i delima velikih 'Nasih'.
Gospodina Sakana nisam nikada nazalost upoznala ali neke ljude ne morate uopste upoznati licno da bi ste osetili njihovu velicinu i znacaj.
Po profesiji psiholog,Dragan Sakan je izgradio jednu od najeminentnijih karijera u svetu advertajzinga kako na Balkanu tako i u svetu.Tvrdio je da je biti ispred svih nesreca ali da je videti u napred velika sreca.
Iako u Srbiji nije dobio nikakvo zvanje ni rec Hvala koja je ponekad sasvim dovoljna voleo je da kaze kako je njegova glavna misija da pomogne svojom mrezom kreativnih ljudi i svojim znanjem da se slika o Beogradu promeni jer iako in love with Piran i Rovinj,on ipak u dusi nosi dusu Beograda.
Mene licno uvek gura Sakanova prica o samom pocetku kada je u Rovinju upoznao dva doktora psihologije.
Za coveka koji je premalo ziveo,koji nam je dao rumenka,hladisu..Requiescat in pace.....

"Drugi kojem sam zahvalan (ali mu ne bih pominjao ime jer je u to vreme bio pristalica antropološko marksističke ideologije) me je savetovao da lako i brzo diplomiram tako što ću napisati rad o kritici reklame kao delu potrošačkog društva i kapitalizma. Ja sam to prihvatio verujući da ću brzo i lako da diplomiram. Ali prva rečenica koju sam pročitao u literaturi bila je rečenica sad znam jednog čuvenog kreativca koji je rekao da je u životu hteo da bude pisac, dizajner, režiser,psiholog, producent, muzičar...i da je sve to uspeo radeći kao kreativni direktor u reklamnoj agenciji. Ta rečenica je preokrenula moj život. Napisao sam afirmativni rad o reklami (što u to vreme nije bilo previše društveno poželjno). Poželeo sam da i ja jednog dana postanem kreativni direktor i da imam svoju agenciju. Od tada je moj život kao reklamni film. Svoje snove sam pretvarao slogane, a slogane u realnost." 
                                                                     DRAGAN SAKAN

Коментари

Najviše ste čitali