City TO(tolerancija)UR!

Sta je prvo sto uradite ujutru?
Verujem da svako ima odredjeni ''ritual" ali opet slozicete se kako tu vecina nas radi po mehanici:kupatilo vizita,kafa i novine ili tv radi najnovijih vesti, sredjivanje sobe(dobro,ovde vec ne garantujem podudarnost za sve)i last but not least, check Ur mail!Eh,mail nas ubi jer ne bi mi bili MI,generacije virtualnog da ne virnemo na net.
Nemam odredjeni,omiljeni sajt ali mislim da kada bi neka statistika postojala,pokazala bi da najvise"rolam"po sajtu b92.Dopada mi se sto nasuprot svojoj televiziji,nije odoleo i predao se struji pritiska,te ostao dosledan ljudima,raznolikosti,toleranciji i objektivnosti,sto mi se cini da je retkost u nas ali i sire.


Elem,rolajuci tako jednog popodneva po sajtu b92,naidjoh na reportazu o Beogradu koju je napravio odredjeni novinar Jutarnjeg lista.
Procitah clanak koji iz mog ugla bi poprilicno objektivan i ocekivan za prvu vizitu i to usred naseg oktobra 2010.Zaleteh se,glupa i luda uobicajno da pogledam komentare a tamo....
Moj je grad najlepsi.Ne,nije.Moj je lijepsi.E pa nije tako vala!Nas je!Fakat nije i tako....
Podseti me cela diskusija na dijalog iz filma "Nicija zemlja" kada se lik Srbina kojeg glumi Rene Bitorijanac preganjao sa Hrvatom kojeg glumi Branko Djuric:
Vi ste poceli rat.Ne,nego Vi!Nismo mi,nego vi i tako u nedogled dok puska nije zatvorila necija usta,sad se ne secam cija ali svakako necija!
Ko je kriv?Ko ima lepsi grad?Ko je pametniji?Ko ima bolje sportiste?Ko je u pravu?
Are baba!
Same story,all over again!

Od strasne zajednicke proslosti do potpuno nebitne tematike,nazalost ne postoji bilo koji post,clanak ili vest s ove ili one granice,vezana za ovu ili onu stranu a da se ne provuce mrznja,netolerancija,optuzivanje,velicanje i slicno po anonimus komenatrima!
I koji je grad lepsi,oprostite lijepsi?

Pa naravno kao sto veli pomenuti film,nicija je zemlja pa i niciji grad je bolji,lepsi,cisci, zanimljiviji,uglavnom BOLJI!
Iz mog ugla,jedan je lepsi kao sto i vi gajite simpatije prema drugom i kao sto je normalno da imate svoj stav,svoj ukus i svoje "in favour" za BG ili ZG!
Poenta je da ne branite svoje blateci tudje a pogotovo ako to tudje niste videli.
Poenta je da ne shvatite kao atak na VAS ako se nesto sto se vama dopada drugom ne dopada jer uvek ce biti neko,bar jedan ko nesto vase ili eto,Vas nece voleti,probudite se!
i poenta je,da ne ukljucujete tudje tabele,tudje misljenje opravdajuci svoje jer pobogu na toj listi ovaj grad ne postojiiii,ma odrastite vise!
I jel znate sada koji grad je najlepsi?!
Pa naravno,Novi Sad,aka,Rovinj! 

Коментари

Najviše ste čitali