Status:Private

Kada sam zapocinjala blog,krenula sam da pisem o svemu. Nijedna tema nije bila namenski vec odredjena.
Mislim,dakle pisem.Zivim,dakle pisem.
Sada nakon nekog vremena,i blog pise neku statistiku.
Evidentno je da vecina nas blogera koristi blog vise za Think, nego za LIFE.
Life bi trebao da bude private,I guess…
Ipak,upada u oci majke statistike da,I have just one,the only one post about LOVE
Da li sam to planirala?
Pa ne ali rekoh,nema planiranja,samo think and live.
Medjutim,onda se javlja drugo pitanje.
Zar je moguce da misleh i ziveh Zha Zha Zho,kako veli Carrie Bradshaw,just once i to na dan,ravno godinu dana star!?

Skoro sam srela jednu svoju nastavnicu iz osnovne.
Popricali smo malo o meni,mojima posto ih zna jos pre osnovne kada me ona upita,” a Privatno,privatno,ima li Ana sto Privatno,privatno?
Bila mi je slatka.Valjda sam joj toliko kukala o ne nalazenju posla da je pomislila 'ajmo na lepse teme.
Ne,Love jeste lepa,pozitivna,vesela ali Nastavnice moja draga i tu je “ne nalazenje”iako je prethodna godina otvorila neka vrata.Cini mi see,I guess.. 
Htela sam.Ako sam o bilo cemu htela da pisem namenski bilo je o Adam i Evi jer ako sam o bilo cemu iskafenisala sa amigama prosle godine,to najvise bejah o amor,ljubavlju,l’amour.
Ili,najvise nas mori,ono sto nas boli;)
Medjutim,upravo nastavnicino Privatno,privatno definise kako Adam i Eva su private things and emotions that goes behind public eye a ja svakako ne zelim da hajdujem svoj wall na blogu,razumete mee;)
Ipak,da ne bih bila totalno private,private a i u Ime Ljubavi sto bi rekao Zeljko Samardzic, moj look upon love goes something like this... 
muzika ljubavi..
misao ljubavi...
"Bila je to ljubav snazna kao kad tornado protutnji kroz prostranu ravnicu,sve pred sobom sravni,zavitla u nebo,neobuzdano iskida i porazbija u paramparcad.
A silina mu ni na casak ne popusti,vec,preletevsi preko okeana,nemilosrdno razvali i Angkor vat,u pepeo pretvori indijske dzungle,zajedno sa jadnim tigrovima,pa izraste u pescanu oluju persijskih pustinja i zatrpa ceo jedan egzotican grad.
Zbilja jedna monumentalna ljubav!"
deo iz romana Haruki Murakamija-SPUTNIK LJUBAVI
prica ljubavi...
pogled ljubavi...


Gledala sam jos davno na Rts-u emisiju Iconic Love stories i...iako njihova ljubav je dozivela jedan tuzan kraj,nijedan muskarac nije gledao zenu tim pogledom kojim je Lorens Olivije gledao Vivijen Li...
ples ljubavi..
grad ljubavi..sedim i gledam ka njemu..
a man of love.....Private,private;)

Коментари

Najviše ste čitali