There is a new girl in town and her name is Square Nine!

Jurim i hitam Ja ka amiginoj izlozbi pre neko vece (posetite Terazije 26 narednih dana, vrlo zanimljiva izlozba novih clanova ULUS-a u galeriji SULUJ)kada mi pogled zaluta a hod uspori...
There is a new girl in town with name Square Nine.
Zastadoh ja ali i jos jedan par pa blenusmo svi zajedno kao neka deca u novi komsiluk gospodina Kolarca, nekoliko minuta.
Square Nine,devojka od pet zvezdica,nikla je odjednom na fantasticnoj lokaciji moram primetiti, Studentski Trg 9 i nakon Art devojke,pobrala sve moje simpatije.
Nemah puno vremena da blenem,sem da konstatujem da je zgrada chic moderna i simple spolja a da je vidljivi atrium hotela isto sredjen u minimalistickom modernom i toplom enterijeru.
Odlucih da konsultujem signor Gugla uvece ali avaj,sajt devojke je ocito u pripremi,signor Gugl nijednu fotku nije mi isporucio a drugi portali za devojku nisu ni culi.Ccc!
Elem,dok se devojka procuje a Gugl nabaci neke fotke i informacije,evo sta iskopah ja,Serlok Holmes blentavica:)
Na minut hoda od glavne soping/walk/bars zone,malo veci munuti hoda do Kalemegdana, Narodnog pozorista i nadamo se soon re/opened Narodnog muzeja kao i prelepog Dorcola cine lokaciju hotela vrlo primamljivom za strane turiste.
Rekla bih cak najboljom za strancee,jer su u samom centru,sto je njima uglavnom najbitnije a opet ususkani su od Main Guzve;)!
Hotel nije el grande,nudi 45 soba,restoran,lobi,spa i konferencijski prostor za koriscenje a imace cini se po kratkoj virtualnoj turi i prelepu otvorenu bastu na spratu sa pogledom na studentski park.O la laa,konkurencija devojci Ziri rekla bih ja!

Ono sto me je jos vise zaintrigiralo za hotel je ime arhitekte,ciju je ruku delo Square Nine!
Brazilski arhitekta Isay Weinfeld rukovodio je celokupnim interior/exterior Square Nine projektom.Po njegovoj definiciji,Square Nine je nastao iz zelje vlasnika hotela da Beograd dobije moderan hotel koji ce se identifikovati sa okolinom tako sto nece ni koloristicki ni po formi remetiti okolne zgrade a opet nece biti poput velikih hotelskih kompleksa koji su poslednjih nekoliko godina dosli u Bgd.
Konacno se neko setio da malo evropskog smeka donese u sam Bg centar!Amen to that!:)
Ako je suditi po doskorasnjem radu brazilskog arhitekte koji vazi za jednog od tri najznacajnija i najbolja brazilska arhitekata danasnjice(tu je i cuveni Marcio Kogan, arhitekta vec postovane Paraty House) Square Nine ce biti najelegantnija i najsoftiscinirana Bgd nova devojka!
Hotel vec spolja ocrtava Isayin stil,elegantni minimalizam koji se postize spoljno konstrukcijskom igrom kamena,bronzanog stakla i drvenarije,te unutrasnjom toplom i svezom igrom kontrasta tamnih i svetlih boja i prirodnih materijala!
Dok iscekujem prve fotke devojke Nine i malo siri uvid u ljude koji su se potrudili da dovedu jednog ovakvog arhitektu,ja ne bih bila Ja da nisam malo cunjala po netu trazeci enterijere sa oznakom,made by Weinfeld.
Vama preporucujem da procitate ovaj clanak a ja postujem below Moj Isay favorit:) 
 
Otvorena 2007,ova knjizara je nesto sto bih u skorijoj buducnosti volela da vidim i kod nas.
Neuspesne Mamut i Delfi pokusaje ne racunam jer jedna prava knjizara bi trebala da bude  relaxing creative space a ne dead shell without content!  
Livraria de Vila u Sao Paolo,nudi opustujucu atmosferu gde se kupac lako snalazi i oseca kao kod kuce a njegov svaki ugao oka obuhvataju beskonacni redovi polica knjiga.
Skoro slicnu ali manje efektnu knjizaru sam pohodila tokom Rio visit at 2006
(nazalost,imena joj se ne secam)kada sam primetila da Brazilci drze vrlo do tog "Pakovanja".
Bitan im je izgled kako spoljni tako i unutrasnji ne samo knjizara vec generalno svih tipova trgovina.Minimalizam,najs boje i opustena atmosfera,tj malo detalja sa dosta prostora to breath.
Definitivno,pocinjem da verujem kako after Italians,there are the second world nation that value the LOOK:)Bravo for Brasileiros!

Коментари

Najviše ste čitali