Voice!

O ovoj Zeni hocu da pisem vec danima posto njen najnoviji album "Adele 21" mi je vec nekoliko dana na repeat!
Lutajuci po netu otkrih da
prvi put u istoriji Billboard liste(main liste za State taste)
prva tri mesta okupirali su britanski muzicari!
Guess who is in the first place?
Ona ili ti,The Voice!
Ova britanska invanzija(preporucujem da preslusate Mamford and Sons koji su na third place,pogotovo song Little lion man)
je cudna jer ne mogu da verujem da Coldplay,Duffy,Amy 
and others nisu opseli USA before?!
ali opet je draga shodno mom favorizovanju Brits izvodjaca.
Dojucerasnja dva,suprotna muzicka tabora po ukusu,pomirila je i priblizila upravo  dvadesetjednogodisnja Adele Adkins iz Tottenhema!
"Large and lovely" kako je neko skoro za nju napisao ipak kada je na sceni,
odaje vise utisak
"krhka i krasna" jer svaka njena pesma,pogotovo ona in LIVE,nosi neko podrhtavanje
(i njeno i nase)koje odavno nisam videla kod nekog izvodjaca!
Adele se proslavila svojim debut albumom iz 2008,nazvanim simbolicno "19" na kojem su se posebno izdvojile Chasing Pavements i Hometown Glory(my fav!)
Bez razarajuceg glasa poput jedne Whitney,Arethe,Mariah ili Celine Dion,Adelina
boja glasa ali i interpretacija su vise neki mix Peggy Lee,Norah Jones,Etta James i meni drage Patsy Cline.
  Album"19" bio je vec tada sjajno prihvacen over coast a vrhunac je bila Grammy award 2009 za Best new act i Best female pop performance!
Najnoviji album koji je usledio dve godine after prvog,doneo je naspram "19" jednaku love hurts tematiku ali sa mnogo vise bola i nekako drugacijom intonacijom!
Za samo dve nedelje album je u Americi prodat u 520,000 primera sto je rezultiralo da Adele zasedne zasluzno na prvo mesto US album charts-a!
  "21" je nakon dve godine od "19" donosi vidljivu promenu u zvuku,
vise se cuju instrumenti,Adelin glas je melodramatican,setan,poletan ali i besan.
Prvi single sa albuma"Rolling in the deep"
je mocna skoro kao bluz/gospel pesma o povredjenosti ali i osveti koja je odmah osvojila stare obozavatelje ali i stvorila neke nove Adela fans!
 "He won't go",Take it all" su me odusevile jednako kao njena verzija,vecne "Lovesong" od Cure a opet me je prijatno iznenadila sa "Rumor has it" koja je cudna pesma,
potpuno suprotna onom sto smo culi do sada od Adele jer podseca i u interperatciji i aranzmanu na good old school,
Bob Dilan ili Janis Joplin!
Pravi biser celog albuma je pesma "Someone like U" koju je Adele,maestralno izvela na Brits 2011!
Prelepa emocija o trazenju nekog slicnog onome ko je sada tudji i proslost,Adele je otpevala na dirljiv nacin i odusevila sve pristutne na dodeli britanskih muzickih nagrada!
Ipak,moja omiljena je ubedljivo "Set fire to the rain" plus akusticna verzija"Turning Tables"! 
10/10
I let it fall, my heart,
And as it fell you also claim it.
It was dark and I was all right,
Until you kissed my lips and you saved me.
My hands they’re strong, but my knees were far too weak,
Stand in your arms without fall into your feet,
But there’s a side to you that I never knew, I never knew.
All the things you say that where never, where never true,
And the games you play, you always, always win.

But I set fire to the rain,
Watch it pour as I touched your face,
Let it burn while I cry,
Cause I heard it screaming at your name, your name!
When I’m with you I could stay there,
Close my eyes, feel you’re here forever,
You and me together, nothing is better!
Cause there’s a side to you that I never, never knew,
All the things you say that where never true, never true,
And the games you play, you would always, always win.

But I set fire to the rain,
Watch it pour as I touched your face,
Let it burn while I cry,
Cause I heard it screaming at your name, your name!
I set fire to the rain
And I feel lost into the…
And it felt something nice,
Cause I knew that that was the last time, the last time!
Sometimes I wake up by the door,
…gone…waiting further.
Even that…
I can’t help myself from looking further.

Коментари

Najviše ste čitali