It is all about Concept!


Marni Shop in Milano
Mozda bi neko u jeku modnog putovanja,znanog nam kao Fashion Selection rekao da je modno prolece pocelo sa pomenutom tradicionalnom manifestacijom dirigovanom od strane gos'n Grncarskog ali ja se s tim ne bih slozila.
Koliko god leprsavosti i svezine nam doneo 18i po redu dvonedeljni modni trip,pravo prolece srpsku prestonicu zahvatilo je na samom pocetku marta kada je mladi arhitekta Vladimir Paripovic,pokazao kako jedna prica moze i treba da dobije svoj caroban i neophodan conclusion...
Cuvena parola da Style metters bi u ovom slucaju mogla da bude parafirana kao Concept metters!

A sta je koncept nego jedna prica koja ceka da se  isprica i upakuje na najlepsi moguci nacin?!
Dok u svetu "pakovanje" ima neosporivu vaznost u licnom pecatu nekog brenda,jedna Marni ili D&G prica nije zavrsena ukoliko nije propracena sa jednako kvalitetnim kreativnim plasiranjem pred kupce,kako stare tako i one nove,kod nas je nekako retkost da konacni produkt dobije okruzenje koje mu odgovara ne bi li ostvario sto blizu i lepsu komunikaciju sa potencijalnim kupcima!
Ta pukotina ili odsustvo celine para oci pogotovo u modnom svetu koje samo po sebi je  industrija koja gradi pricu kroz izgled.
Modi je vizualni identitet sve,njena licna karta,njen kiseonik.
Tako vrlo kvalitetne krpice koje pricaju neverovatne romanticne leprsave,mastovite i vrlo inspirativne vibracije svakako izgube neki deo svog sjaja u socijalnim,sumornim,praznim i generalno mrtvim prostorima te ne uspeju do dopru tamo gde su trebale da se cuju!
A da ideja kako da uredite prostor ima bezbroj,pokazao je dvojac Dolce i Gabanna angazujuci neke od najpoznatijih fashion blogera da zajednickim snagama ali individualnim pristupom urede njihov najnoviji prodajni prostor u cuvenoj milanskoj Via Spiga 2!
Eto ideje za nase modne kuce! 
Nevertheless,
nova era vizualnog identiteta se desila i kod nas(I hope soooo)a posebno mi je drago sto je pocela sa prefixom AMC!
Ukoliko bar malo pratite nasu modnu scenu onda brend poput AMC-a nije nepoznanica za vas.Uspesni,magicni dvojac koji vec godinama daje vazduh zivotu zvanom,Afrodite Mode Collection,Valentina Obradovic i Bojan Bozic bili su dugi niz godina uskraceni da njihovi modeli dobiju odgovarajucu bakstage pricu.Svaki pokusaj firme da nadje resenje je samo proizveo pricu koja je umanjivala blistavost i neverovatnu caroliju koji je kreatorski dvojac iz sezone u sezonu stvarao...
Konacno zahvajujuci pomenutom Vladimiru Paripovicu,AMC prica je dobila svog pravog pratioca,nekog ko ima sluha i ideja dovoljno da ne narusi atmosferu i auru brenda a opet koji ce moci da pruzi celom projektu i neki svoj licni kreativni pecat!
Valentina Obradovic i Bojan Bozic
Moram da priznam da taj click je po meni najbitniji za uspesnu saradnju jer ukoliko uradite nesto poput londonske kuce APA za Stellu McCartney bicete u prilici da kazete wow ali da je to pre jedan Missoni ili Cavalli a ne jednostavna,minimalisticka i soft Stella!
Ekstremno je vazno da uredjenje prostora ne gledate kroz perspektivu neceg globalno aktuelnog vec iz sfere brenda za koji radite.
Vladimir Paripovic nije imao nimalo lak zadatak ali ga je ako mene pitate polozio sa najboljom ocenom!
Mali prodajni objekat u jednoj od sigurno tri najprometnije Bg ulice,Kralja Milana(32m2),vrlo neobicne geometrijske podele nalik dugackom hodniku(duzina 12 m,sirina 3m) morao je da ispadne funkcionalan,komforan i da ima prepoznatljivi sarm Obradovic/Bozic pera!
Ja ne znam sta me je odusevilo vise.
Da li je fascinacija bila na vrhuncu odmah kada sam videvsi redizajniranu AMC store uzviknula:"Konacno"! ili kada sam deo po deo divila se svakom uglu ove male ali bajkovite atmosfere jednako uzvikujuci To je AMC!

Iza talentovanog i uspesnog Vladimira stoji jedan impresivni portfolio radova iz sveta enterijera,arhitekture,industrijskog i grafickog dizajna.
Iskustvo na tim poljima plus njegova uocljiva ljubav i prema modi kojoj se uglavnom posvecivao u slobodno vreme,omogucila mu je da kroz AMC projekat objedini sve u jednu fantasticnu pricu!Vladimir je sjajno odabrao monohromatski koloristicki pristup za prostor,dajuci AMC modelima dovoljno vazduha da preuzmu inicijativu i ne uguse se u borbi sa koloritetom spejsa a opet sa vrlo iskusnom igrom generalno hladne bele,crne i sive nije "ohladio" ili zamracio objekat,vec je postigao da citav prostor ima specificnu atmosferu svezine, svedenosti i elegancije.
Print tapete na kojima dominiraju umrezene linije i makaze od klirita zajedno,simbolicno definisu najacu po meni crtu AMC kuce a to je odlican kroj!
S druge strane prigusena,suptilna rasveta i divna birdy prica na staklu doprineli su romanticnosti koja oblikuje celokupan rad neverovatne Valentine i cudesnog Bojana!
 
AMC prodajni objekat je na kraju ispao jednostavan i elegantan,softisciniran i moderan,romantican i sarmantan.Pravi mamac za prolaznike!
Bravo za Vladimira!Bravo za AMC!
 

Коментари

Najviše ste čitali