Vibe Travel Scan!

Imate li posebnu mjuzu za put?
ili slusate sta god,sta vrte lokalne stanice ili sta se trenutno nadje na vasem mp3 playeru?
Ja sam mozda u pocetku eksperimentisala,tragala za eternity listom ali Cranberries,R.E.M i Madge shvatih, odgovarase mi najbolje,always i uvek!

Tako me je tokom skorasnjeg milano tripa,odusevilo otkrice najnovijeg single meni dragih R.E.M-ovaca, "UBerlin"!
Nakon nekoliko njihovih poslednjih albuma i singlova koji su mi se cinili kao neko lutanje u mraku,sada konacno zvuce kao oni stari,kao"everobody hurts" ili "man on the moon", kao onaj fluid melodija koje slusah maja 2001...
U R.E.M se ponovo zaljubih ali ljubav na drugi pogled mi bi sa miss Jones!
Thanx to amiga Vi,album Norah Jones iz 2009 "Fall" bio mi je glavni pratilac prvih nekoliko dana po mom milaneze skitanju;)
Uvek preslatka Norah pre mi je bila too slow,too sladunjava,prosto mi nije godila..
Medjutim sa "Fall" me je odusevilaaa!Mozda joj je ovaj album najkomercijalniji do sada po nekima ali je po meni najozbiljnija celina koju nam je Norah ponudilla.
Sedam godina nakon famoznog singla"Come with me" evidentna je promena od Jazzy Piano Girl do One Women in Charge.
Da li je ta promena usledila thanx to raspadu benda sa kojim je nastupala od pocetka i sa kojim je kreirala svoju licnu kartu ili je sve nastalo nakon emotivnog razlaza sa deckom Lee Alexandrom,ne znammm ali stoji da poslednja Norah zvuci zrelije i po tekstovima i po vokalima i po aranzmanu nego the old one.Opet je sanjiva,melodicna ali nema vise preteranog dzeziranja i sve je nekako romantic blues bez sapunice!
Postoje pesme koje lice na old norah poput chasing pirates or evan though ali opet i one daju novu Noru.Omiljene pored pomenute dve su svakako Young Blood i Waitting mada romantika lezi i u "I wouldn't need U","You've ruined me" ili Back in Manhattan.
Da Love at first sight postojiii,dokazala mi je mlada Britanka,Clare Maguire!
Samo 23 godineee,ljudi pa da li je to moguceeee!!??Hehhe.
Fantastican glas,spoj Florence and the Machine i nezaboravnih Stevie Nicks ili Kate Bush,upakovano u electro dance pop zvuk (najbolja pesma definitivno Shield and Sword bice pustena in air 9og maja)od ove dame cine da ocekujemo dostaa.
Posto je otkrivena zahvaljujuci svom video na youtube sajtu,mlada Clare dobila je 2008 priliku da potpise ugovor za kucu Polydor records.
Na svom debut albumu koji je izasao u oktobru 2010 saradjivala je sa producentom Fraser T. Smithom koji je radio sa imenima poput Adele i Kylie.
Prvi single sa albuma(Ain't nobody)samo je neke zainteresovao za nju ali drugi single "Last dance" za koji je Clare izjavila da je napisala vece posle tragicne smrti Jacksona je zapalio masu i ucinio da je veliki broj kriticara ali i fanova vidi kao best new act za 2011!
Pored pomenute shield and sword,jednako zapaljive su i I surrender,You are electric i naslovna Light after Dark.
Otici u Italiju,zemlju mozda najlepse canzone u EU a ne preslusati ono sto je trenutno aktuelno kod njih bilo bi grehota.
Ako je suditi po Italijanima mi from east,gotivimo one koji vise nisu IN a cak nikada nisu ni bili nesto bas popularni,to se pogotovo odnosi na miljenicu BG publike miss Pausini.
Da,da bili smo u zabludi.
A sta se tamo slusa?
Grupa MODA,starosedeoci Fiorella Mannoia,Georgia i Irene Grandi a pogotovo su In,mlade nade i to Emma M, Loredana Errore i Alessandra Amoroso.

Iako je Loredanin hit "Il muro" trenutno numero uno,meni je za oko zapala poslednja u nizu,25godisnja Alessandra s obzirom na ucestalost njenih videa na skoro svim italijanskim radio/video emiterima!
Pobednica jednog od nekoliko reality show-a slicnog formatu Idola ima penusav,topao glas.Njena svaka balada podseca na veliku Ornellu Vanoni ali i Annu Oxu i Ivanu Spagnu te mi se posebno svidela u Arrivi tu,Senza nuvole i La mia storia con te!
Da ne bude da samo female rules all around the world,best male act in Italy trenutno vas pozdravljaju meni dragim redosledom:
Zero Assoluto
Raphael Gualazzi
                                                        Marco Mengoni
do neke nove canzone,Ciaooo!

Коментари

Najviše ste čitali