Made in Serbia

Jedan produkt ne moze sam.
Njegov glas je tih,necujan.Nem.
crno beli svet Bez boje,sve dok ne okupi tim zvan:
Kvalitet,marketing i neprikosnoveni dizajn.
Skoro otkrh "KOZARI" brend a onda mi je sinulo da sam ga vec u prolazu,
kod Jane u blogu srela.
Mozda je bila zurba,
tj,ne znam sta je moglo da bude pa da ne budem impresionirana vec tada..
ali nikad nije kasno!
Kozari i Jana su me odveli do njih.A u njihovom svetu,BOJE.
Velicanstvene,nestvarne,prelepe,
po mom ukusu,Magnificent!
Bg je prepun nepresusenih talenata u sferi marketinga i dizajna!
i da,otkrila sam ja mnoge agencije poput "Coba&associates" 
ali nijedna nije ostavila ovako veliki utisak,
svojim dosadasnjim radom!Jedno veliko Bravo timu!
Volim njihov osecaj za produkt ali i njihov put do
kupca preko moderne,svedene ilustracije sa kombinacijom jakih,veselih boja..
a zasto je utisak jos veci?
Zato sto je dizajn ambalaze propratio domace,uglavnom manje/vise,
nepoznate firme u razlicitim sferama!
Izvoz kazu,radi punom parom.
tako i treba!
Gas,gas 
I DA SEVA,ovakav dizajn i kvalitet nije samo za nas!





 "BEST SLIM"
 "DORCOL GUIDE"



ukoliko zelite malo vise da saznate o radu ovog kreativnog tima 
na cijem je celu dizajner,
Slobodan Jovanovic COBA,
posetite 
kao i coba&associates.com
do novih otkrica..

Коментари

Najviše ste čitali