From NY with LuV!

Groznica modnih revija,koju volim da zovem velika F cetvorka,pocela je tamo gde Uvek pocinje.
U velikoj EPL,fashion zoni.
Dok London ceka na svoj momenat,koji pocinje vec sutra,zahvaljujuci style.com, teleportacija na modnu scenu spring 2012 Ready-To-wear u reziji, uglavnom najpoznatijih americkih modnih stvaraoca je bila sooo easyy!
Posto sam sletela bez bilo kakvih oblaka i turbulencije u NY carstvo prolecnjih krpica, ostao je utisak da bi ovaj NY fashion week,da nije bilo Oskara,Majkla,Elija i Karoline,bio bash losh!
Ne znam,mozda ja mnogo ocekujem jer ipak je ovo moja omiljena Fashion stanica ali bilo je potrebno dosta mog klik,klik ne bih li nashla vot aj lajk!
Ja sam praktik grl,odeca koja nije nosiva,nije za mene moda,bar ne sa velikim M vec samo vizualna umetnost kojoj je mesto u muzeju,nekoj art fondaciji ali ne i PISTI!
NY,sa uvek nosivim kolekcijama,klasicnim,casual stilom i raznovrsnoscu kako u boji takoi u materijalima mi je jos years ago,prirastao za srce vise nego luksuzan Pariz,avantgardni London ili snobovski Milano!
Medjutim,ove godine NY je nekako dosadan,vec vidjen,second hand,ona svedenost i elegancija koja je oduvek krasila americke dizajnere,nestala je,bar kod vecine!
Samo Elie Tahari i Oscar de la Renta podigli su svoje kolekcije na vishi nivo,Carolina Herrera i moj fav Michael Kors su mogli mnogo vise da ispricaju nego sto su a
Donna Karan,Anna Sui,Marc Jacobs,Carlos Miele i Jason Wu(najvece razocarenje!)su podbacili prikazavsi ispod proseka,ordinary deja vu kolekcije! 
Upecatljivo je da boje jos uvek su IN,animal print takodje.
Crna se vraca na velika vrata a prate je u stopu modro plava(jos uvek IN)
i dulek orange!
OSCAR DE LA RENTA
ne znam sta mi se svidja vise!
cipele,torbe,kolorit,dezen ili cipka?:)
definitivno najbolja kolekcija!
 ELIE TAHARI 
clean lines,so fresh!
elegantna i svedena,uh sve bih nosila!posle Rente,najveci utisak!  
  MICHAEL KORS
JE DOSLEDAN SVOM U POSLEDNJE VREME UCESTALOM SAFARI LOOK-U..
IT IS GOOD BUT I WANT OLD,GOOD MICHAEL BACK!
SA HALJINAMA,SUKNJAMA SA ELEGANCIJOM WITH ADDITION!
  CAROLINA HERRERA
mi se svidela vise nego Kors.
Malo manje haute koliko zna Karolina da bude a vise pret-a-porter ali svakako odlicno!
Za modernu,sofisticated woman koja zeli da bude ozbiljno shvacena!
Takodje veliki plus za kolorit i dezen,posle Rente a mozda i pre Rente,
omiljena igra boja i dezena! 
  ZAC POSEN
je classy,elegant i sexy!
podseca na jason wu,malo je manje red carpet a vise hollywood golden time!
Mad Men atmosfera ocito jos uvek inspirise americke dizajnere!
 new act je indijac Bibhu Mohapatra!
neverovatno bajkovita,a opet tako jednostavna
kolekcija ima taj savrseni kolorit i tonalitet kao i 
materijale!
jedan od najperspektivnijih mladjih kreatora je uradio svoju do sada najbolju samostalnu kolekciju!
Bravo!
za kraj pre nego se teleportujem via London,J.Mendel black wanted dress i savrsene wanted Lanvin cipele koje otkrih thanx to style.com i nezaustavljivoj Nordstorm reklami!!ma sitnica,150 dolaraaa!!!!
  see U in London!

Коментари

Najviše ste čitali