pocetak sevdahnog septembra..

hm,sta sam radila ovih dana?
odgledala prvu sezonu,sjajne HBO,Boardwalk Empire serije!
  meditirala sa frendovima na keju na klupici,
posmatrajuci i sanjajuci,prelepu Prima Vistu.
 uhvatila sunce na ADI dok su oblaci najavljivali promenu vremena:(,

trcala po najgoroj kisi,mirisuci na he wood rocky mountain,
ka punom Supermarketu.
osvezila se tamo koktelom super mario
 (mmm,uvek kada kazem da cu tamo da probam nesto novo,uzmem isto,ali VREDI!)
i sa laganom pricom with some girls.
To supermarket vece,
otkrilo mi je sjajne vintage laura biagiotti sunglasses,
cena,ma..sitnica,25500 din!!!
vala,preteraseeee ga!
 i prelepu novu marku satova STORM London,sa krajnje okej cenama!
Onda sam pohodila dve dobre izlozbe.
singidunum/ulus must see!
slavko krunic i nikola zigon u centru paznje!
nakon kulturne doze,tokom fashion doze stigla sam samo da otkrijem da Zara,
mozda ove sezone mami preko weba ali ne i uzivo gde odbija potpuno,
svojim uzasnim materijalima i krajnje loshom izradom!!minus for U lady Z!
eee,onda sam umor odmorila frapeom od banane i kikirikija 
u ruskom caru!!
eh,to treba videti ali i probatiii!!
tu glomaznu casuuu frapea niste videli a ni sanjalii!
a,danas u nove pohode krecem:)
a vama postujem moj septembar:)
koji mirise na:
ima boje:
i note:
1/Massimo Savic-iz jednog pogleda2/Feist-How come U never go there
3/Lykke Li-I follow the river)magician remix)4/M83-MIDNIGHT CITY5/SNOW PATROL-CALLED OUT IN THE DARK
6/Lana del Rey-Video games7/NEIL YOUNG 8/JOSH ROUSE9/RICHARD HAWLEY 10/Jazzamor-Je T'aime 
a ukus:
bakine pite od vishanja!
i misli:
but:
beso blogeri:*

Коментари

Najviše ste čitali