Jesen u mom sokaku..

Putuje mi se..
Kao da nigde nisam bila!mart i jul mi se cine dalekim,neprozivljenim.
mora da je do vremena,do miholjskog leta!
jer,ko jos ima osecaj da je jesen TU.
Kada dodje oktobar,svi su navikli da kise vec padaju.
Medjutim,prvi oktobar je zakucao a kod nas:SUNCE,DUNAV i Subota!
what U need more?what U wish more? 
LETO je produzilo svoj godisnji,TU je jos uvek.Ne da se!
mozda zbog toga,ja sam vec mislima daleko,u 2012,negde na Rabu sa amigom Vi:)
Ako mi se planovi ne iskomplikuju,jedan put bi mogao vec vrlo soon da se realizuje!:)
Do tada,tekuci dani su prelepi!
tisina,mocca na zemunskom keju,pogled na Dunav,dok te vetar rashladjuje,Sunce miluje a neka dobra knjiga hrani:)
uzivajte u lepim danima blogeri,jer zima kad tad mora doci,nazalost!
photo credit goes some to me,some to my friend Visnja!

Коментари

Najviše ste čitali