O secanja.(neka jugonostalgija)

kad BG obuce kabanicu i otvori kisobrane,
vecina ljudi u mom okruzenju pritisne PLAY na neki jukebox pun iskljucivo YU nota.
balasevicev dmol,coliceva kristina,bregoviceva uspavanka,
oliverov andjeo,harimataharijev strah od ljubavi,
dodji od valjka,stuliceve vrele visnje,merlinova harmonika i sl.  
kazu a znam da ne lazu,kako ove note idu najbolje uz ovo vreme!
Hm..postoji li muzika za ovo vreme?
 i koje je to ovo"vreme"?
oblacno,kishovito ili digitalno,globalizovano?
vreme kada melanholicno dozivamo proslost ili samo volimo stvari lagane?
a mozda,prosto,kao sto je u mom slucaju,
vreme kada pustamo secanja da nas stignu?

sinoc sam bila back,pa nekih dvadeset godina unazad.
back u dan kada sam stajala kraj tate i drala se u neki mali crni kasetofon,
pevajuci,"okreces mi ledja i odlazis":)
back u dan kada sam se skockala za slikanje sa njenim posterom:)
back u dan kada sam na brdo iznad Tomaseva,
pevala da su mi oci more jadransko,
kosa,klasje panonsko,
sreca,dusa slovenska,
i da sam ja Jugoslovenka:)
back u dan kada sam obula bakine lakovane crne stikle i glumila damu iz londona:)
i back u dan kada sam sestru od tetke mogla da umirim samo kada bih joj pustila 
HAJDE da se VOLIMO,prvi deo!

danas,dok je kisa dobovala po krovovima, 
prevrnula sam celu kucu trazeci jednu staru video kasetu sa breninim
  nastupima.
police,kutije,svaki kutak ali avaj,kasete nema...
i sada ne znam sta bih vam jos napisala,
sem toga da posle putovanja,secanja su najveca i najlepsa dragocenost naseg zivota!
zato,secajte se!
za to je uvek "ovo"vreme!
:)
secanje:)   

Коментари

Najviše ste čitali