Goodbye 2011,see U in memories!


Pa dragi moji blogeri.
To je to.
The End.
Jedna priča zvana 2011 je gotova.
Bila nam laka ili teška, ružna ili lepa, uzburkana ili uspavana, odlazi isto kao što će za godinu dana odlaziti nam za sada nepoznata 2012.godina

Za kafenisanje ovo je bila do sada najbolja godina!:)
Najviše postova, posetilaca, reakcija što me je mnogoooo obradovalo i usrećilo i ubedilo da ove moje piskarije nisu bzz i da kada ostavim trag, tamo negde, nekome se to dopada.

Za mene lično ovo je bila godina za brisanje po mnogim stavkama.
Sto se tiče događaja bilo je delimično promenljivo, u sferi emocija uobičajno, dok su se u sferi planova i ciljeva neke stvari malo razbistrile!

Kako ipak većini ljudi godina prolazi a i dan sve brže i brže neću da vas zadržavam u novogodišnjoj noći.
Do prvog posta u 2012 pozdravljam vas i želim samo to da otplovite do svojih želja jer zaboravljamo da nisu želje bitne koliko put do njih.

Zato moji blogeri, nemojte da prestanete da vrtite pedale, držite pravac, verujte, nađite vremena za analogno u digitalnom jer život čine trenuci svakodnevnice a ne buducnosti kao i gomila sitnih iskustava i šta si od njih zapamtio i izvukao a pogotovo uložio!

Sretna!!:)

Коментари

Najviše ste čitali