Retrospektiva repeat-a!

što smo bliži novoj,
neka restrospektiva svega počne.
kuda sam krenuo, šta sam hteo, gde sam završio, šta sam uradio? 
ima li poente,vrteti film unazad i osvrtati se?
nema.
bitno je samo da ne zaboravimo kuda smo krenuli,
jer nista nije gotovo,samo je jedna godina iza nas,
drži se svog pravca i samo idi napred.
i kao što ben howard lepo kaže: keep ur head up and heart strong.

muzika 2011.
dobri albumi,pregršt odličnih pesama.
ali krenimo redom:

ADELE/set fire to the rain
reći da "21" nije jedan od najbolja 3 albuma u 2011 je isto kao
poreći da "rolling in the deep", nije najbolja pesma odlazeće godine.
mene je od svih pesama na albumu najvise opčinila vatra.
vatra u glasu, u stihovima, u najboljem live performansu na BRIT nagradama.
THE NATIONAL/conversation 16
 najkompletniji album 2011.
"High violet" nosi neku
tešku,mračnu atmosferu.
ali ceo album je f-e-n-o-m-n-a-l-a-n!

LYKKE LI/Jerome
  wounded rhymes,
baš tako.
bolne rane isplele su sjajne niti skoro svake pesme.
sa sadness se počelo a na "jerome" i "I know places" se najviše zadržalo.
odličan magičan remix "I foollow rivers-a" je poslednji bljesak
sa ovog odličnog albuma.

BEDOUIN SOUNDCLASH ft Coeur de pirate /
brutal hearts
brutalna srca sam otkrila preko jednog filma.
nebitno.
bitno je da pesma tera na ples,na pokret,na move,
na zavođenje.
sooo use mee:) 

TWO DOOR CINEMA CLUB/something good can work 
BOMBAY BICYCLE CLUB/light out,worlds gone
FOSTER THE PEOPLE/pumped up kicks
dva kluba i jedno siroče su nam omogućila da čujemo
i neke manje mračne pesme ove 2011.
najveselije tri pesme odlazeće,
pogotovo pesma od bombaja,
bude neku nedefinisanu nostalgiju,
pozitivni adrenalin
i
O-S-M-E-H 

ako izuzmem adelino duboko poniranje,
najbolja pesma u 2011 ako mene pitate je ova od gotijea!
podseća na brutalna srca ali je još bolja,jača.
otkrila mi je i njegovu "hearts are mess".
remember this man!

BEN HOWARD/keep ur head up
skorašnji album iz septembra je prvi studijski album Howard-a.
zvuci nemoguće.
prvi, pa ovako dobar.
fear, diamonds i keep,
pokazuju da indie može s popom savršeno da se iskombinuje!

KAVINSKY/nightcall
electro hit 2011!
pesma je ultimate song filma "DRIVE"
sjajna kolaboracija, retro ritam, just like 80's.
lovit!   
sinatra vibe dobro dođe u ovim hladnim danima.
odličan album DUETS II pun je fantastičnih pesama!
ova sa bocellijem je za klasu iznad ostalih!
kad padne sneg i krene kićenje kuće,album za slušanje!   
   
dugo smo čekali novi album coldplay grupe.
neke je obradovao,
neke razočarao.
svakako za slušanje, a neke i za pamćenje, poput 
us against the world!

FLORENCE AND THE MACHINE/ONLY IF FOR A NIGHT 
najbolji album godine!
ako je bilo moguće nadmačiti lungs,
ceremonija je to uspela!
ceo album odiše jačim zvukom,
sjajnom florence
i divnom muzikom!
shake akustična je prelepa, no light je burna a only i never let mi go su mi
omiljene!

KATE BUSH/50 WORDS FOR SNOW
četvrti po redu album,
intrigantne i uvek drugačije Kate koja je najviše
uticala i inspirisala
muzički put Florence Welch je izašao baš pre nekoliko dana.
do ovog albuma Kate mi je bila onako.
sa ovim albumom, pogotovo sa naslovnom pesmom - snowflake,
duetom sa eltonom i wild manom,
kate i sneg - Just fine for me.

da ne bih otišla u nedogled jer bilo je tu još dosta dobrih pesama,slušala se i prva dama francuske, pa charlotte gainsbourg i odličan Bon Iver,ostavljam vas sa listom!
re)kapitulacija pred gotijeom, national i lanom del rey definitivno bila najaca! 
see ya i keep listening good stuff,whatever U like:) 

Коментари

Najviše ste čitali