In BFW night

Subota.
Dan pred aprililiii day.
Prijatno prolecno vece koje ostavljam u mirisu madam ricci.
Baletankama hitam ka BelExpo centru gde pocinje revijom nase poznate dizajnerke Dragane Ognjenovic i njenom najnovijom kolekcijom iz modne linije "Software", 31.Beogradska nedelja mode ili ti Belgrade Fashion Week.


Nekolicina ljudi napolju me malko plase da kasnim iako sam poranila dvadeset minuta pre najavljenog pocetka prve od cetiri revije koje su na programu prvog dana Fashion Week-a.
Modni event koji ce u narednih sest dana,zavrsno sa subotom biti pored vec tekuceg Fashion Selection-a,IT modni BG dogadjaj,koji prvi put pokrivam za style.rs, docekuje me sa osmehom i delimicno popunjenom salom.
Kako je primetno da revija nase poznate kreatorke nece soon,cunjam po sali zainteresovana za propratni sadrzaj.Loreal sminku ostavljam za neki drugi dan,kao i prezentaciju Pierre Lang nakita a najvise se zadrzavam na interesantnom standu kompanije Textil koja ce na poslednjoj za to vece reviji predstaviti troje mladih,novih dizajnera.
Zanimljivi bedzevi me odusevljavaju kao i crvena torba i prekrasni materijali.
Posto je doslo vreme za reviju,ulazimo u White Room.
Press red,blago i pametno podignut u odnosu na ostale taman da bacimo pogled na prve redove gde ukoliko ste se pitali ko to sedi u nasim prvim redovima,nailazimo na jedno malo otkrice.
Minimalan broj poznatih,i to najvise ljudi iz sveta mode gde jedino odskace Milan Karadzic,aktuelni survivor man.
Cekanje "vipovaca" najvise i uzme vremena oko smestanja ljudi na mesta,te revija kasni oko sat vremena,sto za nase ali i svetske prilike se moze i treba ocekivati.
Medju poslednjima stize prekrasan i toliko sarmantan par,manekenka Zorana Kostic Obradovic i fotograf Misa Obradovic kao i dobro stilizovane Duska Jovanic i Irena Misovic.
Efektna ali evidentno umorna u prvim redovima sedi i glumica,Lena Bogdanovic a tu su i fashion blogerke od kojih najzanimljivije izgledaju Vanja i Aleksandra.
muzika pocinje a nakon najave Ivon Jafali,izlazi prva manekenka u kratkoj,uzanoj,ravnog kroja haljini zelene intezivne boje.

Hm,Dragana...
Ako izuzmemo da nisam bila nikad njen "fan" jer je za moj ukus uvek bila nekako too simple,ova revija je odgovorila nekom mom trenutnom raspolozenju.
Pogotovo su mi se svidele dezenirane haljine i mantili ali i neke crne uzane haljine,dok su mi zelene koliko god mamljive ipak iako upecatljive,ostale samo na vizualnom dojmu.


Nakon ove revije,vecina ljudi preselila se u Black Room,malo skuceniji prostor gde je usledila vesela i dinamicna zajednicka revija brendova Killah,Miss Sixty i Energie od koje su me najvise kupile Energie i Miss Sixty.
Celu reviju podrzali su vokalno, ali kranje uzasnooo pevaci iz projekta Prvi glas Srbije ali to nije pokvarilo konacni dojam urbanih i veselih brendova.
Posle koktela i malog osvezenja usledila je treca revija po redu za vece.
ali...Sisley me nije osvojio.
Kao i uvek,suvise formalan brend ako mene pitate sada je bio malo opusteniji ali opet nekako bezlican.Ono sto je primetno,okupio je vise poznatih nego madam Ognjenovic?!!
toliko o podrsci domacim i afirmisanim dizajnerima.   
Najzanimljivi momenat veceri bila mi je revija novih dizajnera,pogotovo Aleksandre Mitkovske i Danke Karovic!
Simpaticna Aleksandra me je odusevila inovativnom,modernom avangardnom kolekcijom dok je Danka ponudila neki mix izmedju starog i novog a pogotovo odusevila sa muskim modelima.
Malo manje zanimljiva i nekako "lebdeca" kolekcija Natase Pejovic ostavila me je ravnodusnom..ali,sta cete,ne moze me samo Sisley razocarati;)
u pauzama revija imala sam prilike da zoomiram stil posetioca koji je pokazao da je na dan dekoltea ali i prolecni dan,BelExpo centar bio pun zakopcanih dama(sto je okej,jer dekolte nije u modi ali onaj smeo je mogao da se desi negde) i vrlo mracnog,pastelno sumornog outfita.
Dominirale su bela i crna kao i braon i siva.
Jedine kao izgubljene u crno belom svetu,bile su poput Pepeljuga u veselim vedrim bojama blogerka Zorana Jovanovic i nepoznata ali simpaticna plavusa.

do nekog sledeceg FW posta,posetite dnevne izvestaje sa Beogradske nedelje mode na style.rs  

Коментари

Najviše ste čitali