10 morskih zapovesti

been to the sea,i što bi rekla Pam Show,susret sa morom me uvek suoči sa nevernicom, jer kako je moguce da zivimo u materijalnom svetu,pored ovolike lepote...
predivne,beskrajne i dovoljne!

ja se ovih dana patim,vrtim slike,mirišem lavandu što sam donela i trazim taj osecaj,jedinstveni osećaj MORSKE IDILE koji ne bih menjala ni za šta na svetu!

a za kompletni užitak je potrebno MALO,samo je bitno da se opustite,šta god da vas je ovde u gradu morilo,cim putujete,može da sačeka i sačekaće.
Uostalom,probajte moj recept!
Ako ste magistrirali sve oblike uživanje kao ja,nemate problem a ako ne,onda SAMO pratite tok!

Provereno.
Zagarantovano!   

opustite se

mobilni na silent a
ostali gadgeti na switch off mode

otidnite na plažu rano,dok još nema ljudi,
nađite svoju uvalu,sednite tik do vode i oslušnite morsku tisinu
jer nema lepše muzike od te

uletite u vodu,poput deteta koje prvi put vidi more
i plivajte svaki dan minimum po 4x 

čitajte,užitak knjige uz more zna biti očaravajući

pešačite,istražite grad,mesto gde ste,
nađite svoj omiljeni kutak

upoznajte lokalce,pročitajte njihove novine,
probajte njihovu hranu,smejte se sa njima

uplatite turu brodom koja obuhvata kupanje na otvorenom moru,
skočite sa gornje palube,nekoliko puta

iskusite njihov noćni izlazak,
popijte neki lokalni specijalitet

i najvažnije,uživajte maksimalno
jer na moru nije kao u gradu biti ili ne biti,
samo je 
BITI



Коментари

Najviše ste čitali