U mestu kraj Rijeke


''na kraju grada,bliže Rijeci,

u kavani ,kod dvije lipe gde je jednom počelo sve,gde se danas srvšilo sve,
sedim uz prozor,pijem vino,
slušam vjetar i pianino,
kiša pada,pet je sati,htio bih znati što radiš sad..''

Od kada sam se vratila sa slanog,slatkog mora pustim često ovu Arsenovu.
Na BG suncu,tik do savskog jezera pomislim na tren tako da sam još na moru,na lepom Jadranu.
i iako je to varka,kratkog daha,to je jedna od stvari koje volim posebno kod muzike i hrane, što će moje more uvek imati i ukus i melodiju pa ću kada zažmurim,nebitno gde bila,uz Arsena i lignje ili pistaći sladoled,prizvati u sred jeseni i zime,delić svog leta...:)

a Tako je pevao Arsen negde oko 8 uveče u Rijeci,u Cukari kafeu,omiljenom mi riječkom kafiću,u okviru letnje šeme Penso Positivo,i u izboru smeđeg šećera.
Presladak Cukari kafe pomenula sam već prošlo leto ovde,ali činilo mi se već tada da je tek po neki pasus nedovoljan za ovako divan ambijent te sam ovaj put malo više isfotkala svoje omiljeno RI mesto.
da,ako vas put navede ka Rijeci obavezno skoknete na medicu ili malvaziju gore!:=)



i Ovo leto, put me je vodio ka Rijeci i iako sam većinu puta prespavala,tu negde blizu grada osetila sam blizinu dragog mesta te sam se probudila sa nekim toplim unutrašnjem osećajem kao da idem bliskom i dragom prijatelju (što nije bilo daleko od istine),i da dolazim tamo gde mi je bilo lepo i prošlo,i pretprošlo leto i gde znam da će mi uvek biti isto,ispunjeno...
Iako nikada nisam letovala u Rijeci jer je ona uvek bila neka usputna luka,kada pomislim na Hr mesto gde bih mogla da živim vidim sebe samo u njoj.
Gradu koji živi i zimi.Teško i sumorno ali opet bolje nego Rovinj,Opatija,Poreč i otoci.
i u gradu koji me podseća na Bg.
Samo umesto rijeka,tu je more.Umesto košave,tu je bura.I umesto mene.
Novo lepo Ri otkriće bio je ovaj put,Trsat,stara gradska utvrda,ili ti nešto poput našeg Kalemegdana,samo znatno manje ali sa sjajnim vidikovcem,lepim kafićima i šetalištem.



Drugo otkriće ide ka brown sugar DJ koji nam je ulepšao veče u Cukari kafeu!
Sjajni mladi riječki DJ,David Blažević čiju vibru možete najbolje ovde da preslušate,odlično barata sa starim single pločama od Arsena,Gabi,grupe Septembar ali i sa bossa samba soul zvukom kao i nekim oldies rock indie pesmama a ne ustručava se ni da pusti neki salsa,latino ritam.
Upravo neki vajb koji puštaju u KC Gradu i novoj ali prelepoj Bašti,ima tu cukari atmosferu ali i sugar DJ playlistu,pogotovo prednjači u sličnosti sa ambijentom i atmosferom Bašta,te ponekad tamo ne morate da žmurite.
Belo vino,pogled na Savu i bossa zvuk,i kao da ste sa malvazijom,morem i šećerom...:)


dok more odmiče,uživajte u bossa zvucima!

Коментари

Najviše ste čitali