110% od Jessie Ware

jessie wildest moments
U ove kišne dane, nove rime dobro dođu a ja od kad je septembar krenuo vrtim nju-Jessie Ware (27) koju sam čula još krajem proleća.
Tada me je zaobišao njen sjajan single ''running'', umesto kojeg sam čula simpatičnu, razigranu pesmu ''110%'' koja mi je tada kao i sada bila -u duhu proleća,vesela i relaksirajuća.
Tek u finišu leta, kada me je malo po malo obuzimala postmorska depresija, jedva sam je prepoznala u pesmi "night light" da bi joj se potpuno, bezuslovno predala pred definitivno najboljom i zaraznom- "wildest moments", te požurila da preslušam ceo njen prvi album.

Nakon slušanja, teško mi je Jessie Ware uporediti sa nekim.

Na momente me podseti na Rumer(taking the water,swan song), u nekima setim se Lily Allen (something inside), a onda i na Sade(sweet talk).
Njen prvenac''Devotion'' po kritici je mogao da bude smashing bomb, a ovako je just a good quality album koji osvaja polako..
Ok, možda Jessie nije krenula poput Adele, Florence, Amy i ostalih dama vrednih scene sa 110% sebe ali nas je svakako zaintrigirala dovoljno da je slušam intenzivno i da iščekujem još, tih +10% koje pomenute dame izdvaja od ostalih.  

jessie 110%
Devojka koja je godinama pre solo karijere pevala vokal mnogim dubstep grupama da bi se sada orijentisala na svoj solo koji je miks pop-a, soul-a i rnb-a peva opušteno, kao da se poigrava sa glasom, te imate osećaj da ste na nekoj privatnoj žurci gde je devojka koja zna da peva super karaoke, odlučila da otpeva nešto za svoju dušu...

Raznovrstan u ritmu album ipak ima atmosferu noći, ili neke chill zone- svaka pesma ima drum'n'bass ton koji se uz elektronski dodir polako pretvara u soul pop pesmu (setih se i Robyn) a sve to gradi erupcija emocija...
U "wildest moments" rime o nestabilnom prijateljstvu i njegovom mogućem raspletu-baby,in our wildest moments, we could be the greatest, we could be the greatest...baby,in our wildest moments, we could be the worst of all....U meni u ovom momentu omiljenoj "something inside" iščekuje najlepši unutrašnji osečaj-Offer me something inside, A place to go, a place to hide.....dok u "running" juri svoju drogu,svoj vazduh-I'm lost again, it's happening when you're around I just go weak, all I wanna know, is it mutual?Then I never want to leave,Then I'm ready to run, ready to fall...Keep me running, you keep me running...
jessie running
Koliko će Jessie trajati pokazaće vreme ali ova dama čiji i muzički video snimci pesama imaju nešto special kao miks 80tih i indie sadašnje priče, uživo zvuči identično, poletno kao na  zvuku sa diska, što teško kome uspe...

Коментари

Amelie каже…
Ona je divine vokal... Ej, a na ovoj slici sa crvenom zavesom u pozadini- kao neka reinkarnacija Shade. :DDD Running je meni i dalje na listama. Nikad dosta.
Ana каже…
bas tako,nikad dosta!a lepo si primetila, podseca na sade,te boje, njen look!!:)

Najviše ste čitali