Ljubav i moda

da li ih već prepoznajete?
čisto sumnjam jer ja ih spomenuh just once a do Evrope njihova sjajna priča čini mi se putovaće još godinama i godinama...
Sjajni Pendelton Woolen Mills o kojem pisah u februaru tekuće nam 2012.godine opet me je kupio, oduševio svojom drugom kolekcijom te jasno i GLASNO konstatujem kako mi je ovo ubedljivo najpoželjniji i najomiljeniji brend u ovom momentu!
moda.
ne fashion koji ovih dana "šeta" milanskim, odnosno pariskim pistama već ona savršena moda koja starom daje novi čar, inovativan look, drugačiji  oblik a nosiva je u svim prilikama.
Portland fall 2012 je opet etno moda, moda for 2 i winter moda.
i opet je pun pogodak!

 fashion

sasvim slučajno otkrivena PORTLAND kolekcija je kreativna bajka dizajnerskog tria - 
Nathaniela CrissmanaRachel Turk i John-a Blasiolia koji nastavljaju svoju priču iz prethodne kolekcije - moderna indie/folk kolekcija inspirisana motivima i dezenima iz najstarije arhive Pendleton dezena.
a kao i pre celu kolekciju je ispratio čaroban lookbook, detalji poput martinki ili rančeva sa propratnim etno šarama koje se provlače kroz celu kolekciju.

od formi dominiraju džemperi, košulje, haljine, suknje i prsluci.
paleta je pastelno zemljana - dulekorange, pesaksiva,zagasitotirkizna, prljavošampanj i wimbldontrava.
materijali kao i pre - pamuk&vuna


a ono što posebno volim kod njih je usklađenost muške i ženske kolekcije, odnosno duokompatibilnost!
uomo je indie šmeker a donna gradska navajo cura!
spoj daje casual eleganciju i ljubav&modu u jednom!
fantastic!
 uomo

donna

 ljubav i moda

Коментари

Miss Psycho Cat каже…
Volim ovakve komade, nekako su mi za sva vremena :)
Ana каже…
daa,timeless odeca u potpunosti!ja sam se odusevila kada sam ih otkrila:)

Najviše ste čitali