something INSIDE (postmorska depresija,feeling of love i zlatna jesen)


Teško ali čini mi se polako, pustila sam leto...
Divno, prekrasno leto koje sam ostavila iza sebe, uspešno sam smestila u mali kutak svog uma gde mogu da pritisnem kad god poželim PLAY da me uspomene poput omiljene kompozicije,ušuškaju i oraspolože kada krene tmurna zima,
do novog leta koji je udaljen samo tričavih 240 dana.
pih, šta je to.
pa...


ja jesam.
u jednom pravcu za sada....jer vuče me nešto snažno sledeće godine  ovde, u ove lepote i šapuće mi OSTANI, ne vraćaj se...
ali dobro, do tada, misliću o tome.(svaki dan:)
jer do tada, septembar treba živeti, a dolazeću jesen ''nositi'' veselo i pozitivno, zato...


come:)
običaj da patim za morem i letom presekla sam ove godine prvo odlukom da naštimujem more tako da kada se vratim s mora, imam ceo avgust da uživam u BG letu te polako uplovim u septembarsku luku, gde me čeka kao i sve druge univerzalni sudar radnih obaveza, tmurnog vremena a mene i po neki oblak usamljenosti koji naiđe tako s lošim vremenom (call me meteopata ali telo i um mi se raspada kada krene ona naša sumorna, ledena zima!).

to je sve u glavi, neko će reći i biće u pravu ali preseče nas ovaj septembar i prva nedelja, te nemojte lagati, jer niko ne može da odglumi hepines prvog septembra sem deteta koje kreće u prvi razred, a ako i može, promena ga strefi eventually.


pa pošto smo preživeli prvu nedelju 09 meseca, od danas smo spašeni i možemo u nova iskustva, u novo ''more''..
apropo toga, skoro sam pisala tekst za jedan sajt sa porukom (a poruka je najbitnija) -

''Izaberite što pre svoj novi početak za jesen. Tako ćete slaviti više Novih godina, a ne samo onu najluđu čije odluke blede već 1. januara... Baš je zlatna jesen pravi trenutak da - puni samopouzdanja i optimizma, poput otvorenog neba - privučete u svoj život nove, lepe i vesele momente.''

ima to smisla.
jer, Kada se osvrnem, najoptimističnija, nasretnija, najzadovoljnija i najviše sa (sigurnim) nogama na zemlji sam after holidays, odnosno morskog poljupca leta.
Puna energije i elana, nekako verujem da sve mogu i da je ceo svet,lep(što jeste istina ali eto, zaboravimo to s vremena na vreme pa nas leto i dobre vibracije podsete ). 
pa ne bi li tu energiju i samopouzdanje, trebalo usmeriti u pravom smeru?


negde tamo oko 20-og avgusta, dobila sam od drage ženske osobe na poklon teglu sa željama.
dirljiv poklon bio je izuzetno stimulativan u prvim radnim danima kada morate da ustanete a vama se žarko ide na Adu da se iskupate ili do keja da iskafenišete.
jedno jutro, nalik onim jutrima kada ustanete na levu nogu i proklinjete septembar i obaveze, mala poruka može da pusti Sunce u vaš dan:

I kad si tužan, nikada nemoj da prestaneš da se smeješ – Jer ko zna, možda se baš neko zaljubi u tvoj osmeh.

ok,nisu sve poruke(365) pozitivne ali su svakako inspirativne:) u svakom slučaju, ja se smeših ceo dan, pa sad ko pao, ko ostao na zemlji ali meni bejaše lepo!  



doza lekovitog septembra protiv postMorske depresije:

nakon posla,nema posla.
nakon posla, trk do omiljene gradske bašte, reke, with friends.
laugh.
love.
start something new-posao, kurs plesa,kaligrafije...
radite šta volite u slobodno vreme-čitajte,crtajte...
posetite dešavanja u gradu-bekim fehmiu retrospektiva,dolazeći klimt...
slušajte muziku koja vam prija kao najnoviji album Jessie Ware...
upoznajte nove ljude...
and smile !


to bi trebalo da nas održi do leta,
-240
-239
-238


Коментари

prešlicavanje каже…
„Požuri. Za koju nedelju, za koji dan, za koji čas,
Doći će prve jesenje kiše, otvoriće se prozori,
I videćeš isti suri predeo što će ti reći:
Nigde nisi bio, ništa se nije dogodilo“.
(Jovan Hristić)
Ana каже…
:)
za finis leta...
Jecka каже…
Divne slike si izabrala. :)

Ucestvuj u giveaway-u... :)
http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/2012/09/osvojite-pinkiebella-komad-nakita-po.html
Ana каже…
hvala Jelena...

Najviše ste čitali