One of these days, kad mi dodjes ti...

Eto paradoxa.
Dok jurim da gledam više neke vesele, pozitivne priče na platnu tokom zime, muzika prati neki tok prirode.
take a bow.
and down.
tako da kada krenu ova londonska magla i neko dead vreme polako uđem u majn dokumento, clik na my music, pa na albume i onda na select all- zaplavim mobija!
pomodre i bon iver, yann tiersen, norah, r.e.m, the national a naravno i coldplay, svi tonovi coldPLAY-a ( muzika za kišu, sive dane i čekanje) ali najviše se zadržim na Mobiju i to na njegovom opusu od 1999. godine pa na ovamo.
Da, njegova muzika je bome vrlo depresivna.
Da, može da bude dosadan kada krene sa jednom te istom teškom muzikom podsvesti i emocija.
ali,
Moby je jedan od najboljih kompozitora moderne muzike. Neka su to tmurni stihovi i arija intimnih ispovesti ali Moby dođe kao najbolji "drug" svakome kome je glava u oblacima, ko ima problema sa nesanicom, ko je lost in the world (ali nikako kao kanye west,nope) i nekome ko bi hteo samo da prespava ovu zimu!
U jednom takvom stanju ja sam ga upoznala. Danas nisam izgubljena(bar ne kao što sam bila) glava je pa...gore, gde bi pa bila i da, pustite me da prespavaam zimu,pleaseee!! 
Ono što kod njega posebno volim pored stihova i sjajnog insrumentala koji se preliva iz jedne pesme u drugu su čarobni spotovi, bilo da je u pitanju neka strip priča ili ti "Moby u svetu snova, depresije i nesanice" :)



Definisati omiljenu pesma bio bi krajm. Ponekad je to ceo album"Play" a onda neko vreme vrtim samo određene pesme s "Wait for me" albuma gde je Moby uveo efektno female vokale, provukao gitaru i violinu u divne, setne uglavnom ljubavne stihove.
Možda najefektnija pesma mi je s tog albuma prvi i glavni singl albuma "Shot In The Back Of The Head"- čist instrumental svojom dinamikom nekako odskače od tužne note celog albuma.

Ipak van diskusije, bilo koje diskusije je opšte mišljenje da su Mobijeve daleko najbolje pesme - In this world, Why does my heart feel so bad & Porcelain


(prefixmag interview in 2009)
Who is Moby?
I’m just a weird, bald, middle-aged man who makes records alone in his bedroom. I wish I had something more glamorous to offer, but that’s the truth.
Tell me about Wait for Me.
As time has passed, I have become less and less interested with all the machinery used to create music. I can appreciate the possibilities and the technical genius of production, but I find myself totally unable to relate to it. On Wait for Me, I wanted to create music to which I had a connection. That meant that instead of recording a full set of drums on multiple microphones, I was satisfied with tone drum and the two not very good mics in my bedroom.
Does the melancholy feel of the album come from this isolation?
I’ve always liked melancholy, mournful music. I wanted to make an album that meant something to me, so that’s how the songs sound. That’s not to say that I’m depressed or can’t appreciate a good dance song. I love Creedence Clearwater Revival; I’d just rather listen to Joy Division instead.
Info>> Richard Melville Hall rođen je 11. septembra 1965. godine. Ovog američkog muzičara koji je daleko poznatiji pod imenom Moby proslavila je elektronska dance muzika početkom devedesetih koja je odlično bila "isprepletena" s tehno rave zvukom. Ipak internacionalnu slavu Moby je stekao tek sa petim studijskim albumom "Play" a  albumi koji su usledili uneli su u njegov tada već prepoznatljiv zvuk malo alternativnog rocka da bi "Wait for me" inače meni omiljeni njegov album iz 2002. godine bio opisan od strane kritičara kao njegov najambijentalniji album. Moby je takođe radio i sa velikim brojem umetnika iz sveta muzike kao što su The Smashing Pumpkins, Michael Jackson, David Bowie, Daft Punk, Brian Eno, Pet Shop Boys i mnogi drugi a širom sveta prodao je preko 20 miliona kopija svojih albuma. 
omiljene>>one of these mornings, porcelain, wait for me, dream about me, in this world, why does my heart feel so bad, shoot in the back of the head, mistake and extreme ways.

Коментари

Najviše ste čitali