Klik.



"kada shvatamo da naš put ne treba da nas dovede do cilja koji će nas učiniti srećnim, nego da sam put treba da bude izvor sreće i zadovoljstva..."

klik.
to se meni desilo ove godine.
na steni. na moru. tik pored talasa.

može biti da je do godina.
više nisam klinka u oblacima,
i vreme kuca i ide.
može biti i do društva.
ne pravim više kompromise.
a možda je samo do Tišine,
ali uspela sam.

uspela da uhvatim svoje haotične misli u jednu mrežu i samo ih pustim da nestanu, odu u vazduh...

i  nije to bilo tako lako kao što možda zvuči.
bacam ja mrežu već od 2009. godine,
ali nije se dalo.

nije se dalo da znam šta Hoću a šta Neću
da znam koliko sam već sretna i koliko mi malo treba:
mrvica slane morske vode, 
dnevna doza smeha i blizine dragih ljudi
 i sjaj njegovog pogleda.

to sebi želim.
da od klika ne odlutam. 
da se klika uvek setim. 
a vama dragi moji želim da svaki dan koračate sretni i ispunjeni.
da imate tren za sebe. za drage ljude.
da putujete jer toliko sveta, toliko "klikova" čeka da ih otkrijete.
da imate priliku, ili da stvorite priliku da radite ono što volite, jer stvari koje volimo da radimo smo Mi. 
i da kada padnete,( jer svi mi ponekad "padnemo") ustanete.

Sretna.
Čitamo se i kuckamo u 2013. godini.

Коментари

prešlicavanje каже…
Sretna! :)
Sve najbolje!
Nevena каже…
<3<3<3
Divno.
Ana каже…
@Nebojsa:Hvala!Sve najbolje u Novoj i tebi Nebojsa:))

@Nevena: <3!!Draga moja, sretna ti Nova godina. Jos puno onako lepih putovanja, divnih postova i srece na svakom koraku:))

Najviše ste čitali