Vještina. (Massimo)

Zamalo da ne odem...
eh, koja šteta bi to bila.

jer, Massimova vještina je neverovatna.
Očaravajuća. Kao melem za dušu, a istovremeno nalik tornadu za emocije.

Prelepo "ukomponovana" čarolija topila me je..., plesala sam, pevala i pitala se...zašto ti je Ana toliko dugo trebalo da odeš na njegov koncert. 
Koliko si samo Massimovih blizina propustila...

ali, nikad više.
delić massimo blizine omogućio je brzinom atomskog mrava Nenad S.
Hvala mu na tome.
Uživajte i ne propuštajte.
Ne budite ja:)


Massimo SRETAN PUT
U meni tebe je malo, srce ne bi mi stalo 
kao nekad svaki put oko mi mijenja kut
i nema za tebe više suza ni za kap.


Massimo RAZLOG
Kad sa mnom nisi tu, ja dalje sam ne mogu
ne podnosim tišinu i fali mi tvoj smijeh


Massimo TRAŽI ME
Traži me kako hoćeš i ma gdje
trazi me, još ti mogu pružit sve
traži me...


i omiljena Iz prvog pogleda.

Коментари

Najviše ste čitali