понедељак, 14. јануар 2013.

Kratka forma, jedna reč..., a ceo svet.

Prošle godine, nedelju dana pred Dan zaljubljenih imala sam malu valentino seriju koju sam odlučila i ove godine da ponovim.
jer,
It's cold outside,
a pored vunenih čarapa i medovače, Ljubav je jedina koja može da nas ugreje:)

Shodno tome, svakog ponedeljka potrudiću se da po jedan zanimljiv dašak zaLjubljenog sveta okupira kafenisanje.

Grejna sezona počinje sa simpatičnim video snimcima koji mi odavno stoje na stand by i čekaju strpljivo na svoj post. A ko čeka, dočeka.

Tri kratkometražna crtana filma otkrila su mi amige Višnja, Vale i Bojana u periodu kada mi je trebala doza optimizma. Sladak MiLk video nađoh još pre, pre kod Nebojše a Love story... je moje sweet love otkriće. 


Uživajte! 
     

Love story...OKTAPODI



Love story... LAVATORY



Love story...MILK





Love story... IDEA



Love story...PAPERMAN

2 коментара:

sashkonela је рекао...

Bas su me razneznili ovi filmici. Tacno to mi je trebalo ovog sumornog petka, nakon stresnih dana na poslu. Pozivam te da ih podelis i sa drugim EX YU bloggerima na zurkici koju svake tri nedelje organizujem na svom blogu. Ova aktuelna traje jos dva dana :)

Ana је рекао...

thanx za poziv:))vec sam tu pred tvojim vratima da oteramo kisu s prozora!
:)