Kratka forma, jedna reč..., a ceo svet.

Prošle godine, nedelju dana pred Dan zaljubljenih imala sam malu valentino seriju koju sam odlučila i ove godine da ponovim.
jer,
It's cold outside,
a pored vunenih čarapa i medovače, Ljubav je jedina koja može da nas ugreje:)

Shodno tome, svakog ponedeljka potrudiću se da po jedan zanimljiv dašak zaLjubljenog sveta okupira kafenisanje.

Grejna sezona počinje sa simpatičnim video snimcima koji mi odavno stoje na stand by i čekaju strpljivo na svoj post. A ko čeka, dočeka.

Tri kratkometražna crtana filma otkrila su mi amige Višnja, Vale i Bojana u periodu kada mi je trebala doza optimizma. Sladak MiLk video nađoh još pre, pre kod Nebojše a Love story... je moje sweet love otkriće. 


Uživajte! 
     

Love story...OKTAPODI



Love story... LAVATORY



Love story...MILK





Love story... IDEA



Love story...PAPERMAN

Коментари

sashkonela каже…
Bas su me razneznili ovi filmici. Tacno to mi je trebalo ovog sumornog petka, nakon stresnih dana na poslu. Pozivam te da ih podelis i sa drugim EX YU bloggerima na zurkici koju svake tri nedelje organizujem na svom blogu. Ova aktuelna traje jos dva dana :)
Ana каже…
thanx za poziv:))vec sam tu pred tvojim vratima da oteramo kisu s prozora!
:)

Najviše ste čitali