Bejlijeva čarolija (BP a/w 2013)

Velika četvorka za a/w 2013 nedavno je završena i iako bih mogla u nedogled o 
atraktivnoj disko reviji Diane von Fur,
magičnoj crvenoj haljini Oscara de la Rente ili 
savršenim modelima kuće ValentinoLanvin i Moschino
ne bih da rolate i rolate. 
Skok do style.com i na review:)
ali, Zato o njima ili ti bolje reći njemu moram malo!
samo malčice;) 


 Možda je Jhon jedan kada je u pitanju kroj, 
Elie neprikosnoven u domenu materijala, 
a Ralph Simmons trenutno najinovativniji kreator, 
ali Christopher Bailey ne prestaje da me oduševljava!
Dosledan jednostavnom, svedenom i nosivom Bailey opet ne beži od eksperimentisanja, 
a sjajno kombinuje najfinije materijale s izuzetnim, čistim krojem.
Kada se svi slože da Burberry nije ništa novo ponudio, eto njega s neonskim mantilima da umiri zle duhove.
U najnovijoj kolekciji koju je Bailey uradio za Burberry Prorsum
i koja nosi naziv “Trench Kisses” ( sezona jesen/zima 2013),
nema neonskih boja ni "čudnih" materijala.
samo Pure Creativity, srca, medni karamel i veličanstvene torbe!


u šta se zaljubiti pre?!
u klasičan Burberry “trenč” mantil u mednoj boji s metalnim zlatnim kaišom i rukavima presvučenim u pvc materijal; 
u kombinaciju pensil suknje i animal print bluze;
u prekrasne torbe sa srcima koje možemo da kombinujemo sa serijom romantičnih, laganih kreacija s tim istim “srcima” u toploj zagasito bordoj boji;
u atraktivan kaput s komadićima metala koje kao da je neko “razbio” po celom kaputu, ili možda najpre u elegantan i sofisticiran kaput sa sitnim metalik nitnama pri dnu? 
Posebnu draž svaka Burberry revija unazad nekoliko godina ima zahvaljujući savršenom ambijentu u kojem se "odigrava"- Kengsington bašta.
Ali, i veličanstvenoj muzičkoj podlozi koju odskora obezbeđuje Burberry acoustic kanal. Tako je ovu reviju otvorila čarobna Misty Miller i pesma “Happy together”, da bi kraj pripao izvođenju uživo od strane sve popularnijeg Toma Odella i njegove pesme "Hold me".


Perfection! 

Коментари

Miss Cat каже…
Tek sada otkrih da si i ti blogerka! Sram me bilo! Svidja mi se dizajn tvog online stana ♥

Elem, kad smo vec kod mode, ja sam fascinirana Dolce & Gabbana kolekcijom za jesen 2013. Posebno iz mog astroloskog oka (umna deformacija) ~ Kolekcija je inspirisana zidnim slikarstvom (btw, to mi dodje prava profesija) ~ mozaikom, freskama, unikatnim nakitom, cipkom i skljokicanstvenim kamenjem! Sto je ujedno sjajan primer konstruktivnog kanalisanja Neptuna u Ribicama i Saturna u Skorpiji... o cemu jednom prilikom i pisah (mozda si i citala), pa kako se i ti bavis cosmo-zavrzlamama, rekoh da podelim ovo divno otkrice, onako '2 in 1' ;-)

Btw, ne znam da li sam kako treba uklonila svoj prvi komentar - progutah slova, ubi me ovaj retro Merkur ahhahah :D

Pusa!
Ana каже…
ccc,tek sad si me otkrila!:P
volim i ja svoj online stan <3,
ususkam se u njega, ne mogu danima da me odvuku odavde;)

uf, kako da ne. Dolce mi je bio isto sada predivan,pogotovo su mi crvene haljine s krupnom cipkom bile bozanstvene, ali moram malo da se kontrolisem inace cu postove na svakih sat da pocnem da pisem!

koliko sam ja upucena(a znam da si ti jos vise)retro Merkuru saljemo gran adio vec 17og!:)

Poljubac draga Cat:*

Najviše ste čitali