Šuma blista, šuma peva (Valentino Resort 2014)

Otišli smo u plus. Topim se, pogotovo kada sebi odredim da na +30 radim vežbe, ali to je ok. Leto je, i dosta mi je one sumorne turn off kiše. Vratila sam se i ja u plus, u normalu - red šetnji, red kafenisanja, red krokodila, filma, intervjua, mog Zemuna, iiii red postova:)

Ne znam za ostale autore blogova, ali ja imam neku ludu inspiraciju od kada je leto zadalo udarac proleću. Samo bih pisala! I ne znam o čemu bih pre, da li o pola ure kulture, ili o moru pa da se bućnemo, ili o fotografima koje sam skoro intervjuisala, ili - ili- ili?
 

A onda prelomim. Pustim sve teme oko kojih sam lomila koplja(sensa uticaj) i odaberem lagani, letnji post. Moj poslednji kraš

Najlepša bajadera upakovana u čipku, servirana uz osvežavajuću limunanu i najdražu malinu, sve s mornarskom mašnom. Ovakavu ljubav samo Sveti Valentino može da izazove.

Nove Resort 2014 kolekcije su me oduševile! Prvo me je oborio kroj kod cele kolekcije od Chloe, zatim sam pala na efektnu kombinaciju plave i crne kod Roksande, ali i na prekrasnu cvetnu haljinu od Stele, inspirisanu motivom japanske trešnje. Bejli me je razboleo, međutim nakon šetnje najviše ostadoh u Valentinovoj mirisnoj, cvetoj zen zoni. 

U tom miksu laganih materijala, mint- pink paleti, romantičnom kroju i mekanoj, divnoj koži asesoara. Nije more, ali tako bih se bućnula u ovu lepotu!



Коментари

Džiadžojka-san каже…
Ja sam oduševljena što su sve svetle puti, nepreplanule, nekvarcovane, nepečene. Živela zdrava koža!!!
pijani dajdža каже…
http://behance.vo.llnwd.net/profiles5/231446/projects/6022529/cd15e387e3b68a1dec4654ba41431af3.jpg
Jel to to? :p

Joj ovo s komentarima ti je uberzapetljano. :/
Ana каже…
@Džidžojka: Vidi stvarno! Ja sam se toliko oduševila s modelima da to nisam ni primetila!Bravo za njih i Živela!:)

@Šefe:hahah, taj, taj kraš!:D

uber je, probala sam nešto, ali neće. videću kompletan format da zamenim, da se redizajnira blog;)ova blue pozadina mi je malo dosadila.

Najviše ste čitali