Modne S/S 2014 beleške

Ne znam za vas ali ja sam već izvadila i zimski kaput, i čizme, i vunene džempere, a bez kišobrana i ešarpe prošle nedelje nisam izlazila!Da,da...
Ciao summer, ciao sole! Sezona jesen/zima je tu, i nije ni kucala, samo je ušetala! 
i
dok smo mi počeli polako da dozivamo grejnu sezonu,
sezona proleće/leto 2014 se šepurila (još 3 dana Pariz) modnim pistama Njujorka, Londona, Milana i Pariza. Pre nego krenem u kratak zoom na ono što je u poslednjih sedam dana privlačilo moju pažnju, jedno pitanje: Koliko će to zima ove godine da traje?! 
jer,
ovoliku količinu kaputa u nekoj S/S sezoni ne pamtim kada sam videla! Od Donne, preko Marca Jacobsa do Miuccia Prade, svi su u sklopu svojih kolekcija za proleće/leto imali po nekoliko modela kaputa!

A ja odbijam da nosim kapute dve sezone! Što je mnogo, mnogo je! ;)

NOVČIĆI i ANTIČKA SICILIJA
Dolce and Gabbana

rascverali pupoljci na kosi, 
zlatni novčići na sandalama, visećim minđušama i XXL kaiševima,
 dorski stubovi na lepršavim tkaninama, 
tufne na flamenko haljini i krzneni prsluci u neo-plavoj!
"Satiricon" revija čuvenog kreatorskog dua je
po bila revija o kojoj se najviše pričalo 
s modnog vagonaS/S 2014! 
S razlogom,
jer novčići su ispali istovremeno i romantični, i gotski,
 i moderni, i retro... 


MODA SA ARHITEKTONSKIM GENOM
Bottega Venata

Gianfranco Ferre i Bottega Veneta prikazali su kolekcije s najpreciznije skrojenim
modelima koji odišu neverovatnom harmonijom boje, forme i materijala!
Drapiranje, nabori...
do renesansne trodimenzionalne bujnosti!    
Obe kuće su se definitivno držale svoje arhitektonske estetike koju 
su ovaj put vešto sublimirali u senzualnu, eklektičnu čaroliju!
Možda dve najbolje kolekcije ne samo u Milanu...   


HER MAJESTY- BLUE
haljina i mantil Felipe Oliviera Baptista / haljina GFerre 

Iako se u sezoni S/S 2014.
vratila na velika vrata večna CRNA (Ralph Lauren, Versace, Balmain i dr.),
nisam ostala imuna na plamen plave boje koji je jednako 
vladao pistom kao i pomenuta black ali i orange i pink. 
I nije što je ovo moja omiljena boja pored ljubičaste, 
ali ko može odoleti svili ili muslinu 
u kabalt plavoj ili nežnoj plavoj s tonom bisernosive? 

NINA RICCI

Ako su Michael Kors i Donna vladali Njujorkom,
Burberry Londonom, a GFerre i Bottega Milanom, 
u Parizu (iako se još nije ni završio) ja sam Ninu proglasila najboljom!
Peter Coopin je možda iskoristio za inspiraciju muškarca 
"I was looking at the eighteenth century, when men were romantic," he said. 
ali je zato osmislio nežnu, ženstvenu i romantičnu Žensku kolekciju.
sve je lagano, fluidno i prozirno, bez detalja i
 u pastelnoj paleti.  
Love it!

KOŽA, PRUGE i PROZIRNO
Balmain/ Burberry Prorsum/ Nina Ricci
Ako izuzmemo kapute, sezona S/S 2014 je donela nekoliko
upečatljivih trendova: i dalje je tu PUNK, CVETNA RAPSODIJA, 
ali tu su i pruge, tufne, krzno i prozirni materijali.
Crna je opet IN, i to najviše u vidu kožnih modela poput haljina i suknji! 
  

JENNY 
Prozirno, neonsko-pastelno,  svileno i lagano! To je trend koji biram sa S/S 2014 pa su mi tako najviše legli modeli Korsa, Nine, Jenny Packham i Burberry Prorsuma. 
Kapute ostavljam zimi!
:)




Коментари

Najviše ste čitali