Cartoon torbe (#onokadnaletišnablago)
Surfovanje po netu zarad pronalaženja novih tema za članak, koliko god da je zanimljivo jer nas vodi do neotkrivenih "oaza", može da bude krajnje haotično i iscrpljujuće. Trust mee! Zato je poželjno pronaći izvore koji već pre vas "kupe" nova, slatka otkrića.
Ja sam se već prilično "naoružala" pa posle gmaila, cms-a, fejsa i 8tracksa (jer bez muzika ne funkcionišem, posebno u poslovnom okruženju) , na poslu otvaram Huffington Post. Možda vam se čini neverovatnim ali za modne i beauty teme, pomenuti HP mi je glavni izvor. Prvo on pa tek onda redom buro247, elle(usa), marieclaire (uk), vogue (uk) i harpersbazaar(usa).
Upravo na Huffingtonu sam otkrila najatraktivnije i najinovativnije torbe koje sam videla do sada! Iza ludih i krajnje "bajkovitih"torbi stoji kompanija JumpFromPaper koja je u želji da ohrabri ljude da pronađu svoj fashion potpis i istraže sve mogućnosti kreativnosti, osmislila 2D torbe u stilu crtanih filmova.
Iza kompanije stoje Chay Su i Rika Lin, dva mlada dizajnera koja su pokrenula brend pre četiri godine u kineskom gradu Tajpej. Od tada, mali brend je dostupan u čak 25 zemlje.
“Ova briljantna ideja se rodila kada smo pomislili kako bi bilo super da imamo dvodimenzionalnu torbu koja bi mnoge zavarala da je u pitanju 'nosiva' ilustracija.“
To su i postigli jer kada prvi put vidite njihove rančeve i torbe imate osećaj da se photoshop poigrao sa vama i kao da ste "uskočili" u neki crtani.
Dizajneri su objasnili da su ovaj cartoon efekat postigli zahvaljujući korišćenju crnih, debelih linija i skiciranjem uglova na prednjem delu, koje su stvorile 2d efekat. Male torbe koštaju u proseku 40 dolara, dok je za veće potrebno odvojiti oko 200 dolara. U njihovoj ponudi su i ostali aksesoari u istom stilu poput novčanika, futrola za mobilne i sl.
Ja sam se već prilično "naoružala" pa posle gmaila, cms-a, fejsa i 8tracksa (jer bez muzika ne funkcionišem, posebno u poslovnom okruženju) , na poslu otvaram Huffington Post. Možda vam se čini neverovatnim ali za modne i beauty teme, pomenuti HP mi je glavni izvor. Prvo on pa tek onda redom buro247, elle(usa), marieclaire (uk), vogue (uk) i harpersbazaar(usa).
Upravo na Huffingtonu sam otkrila najatraktivnije i najinovativnije torbe koje sam videla do sada! Iza ludih i krajnje "bajkovitih"torbi stoji kompanija JumpFromPaper koja je u želji da ohrabri ljude da pronađu svoj fashion potpis i istraže sve mogućnosti kreativnosti, osmislila 2D torbe u stilu crtanih filmova.
Iza kompanije stoje Chay Su i Rika Lin, dva mlada dizajnera koja su pokrenula brend pre četiri godine u kineskom gradu Tajpej. Od tada, mali brend je dostupan u čak 25 zemlje.
“Ova briljantna ideja se rodila kada smo pomislili kako bi bilo super da imamo dvodimenzionalnu torbu koja bi mnoge zavarala da je u pitanju 'nosiva' ilustracija.“
To su i postigli jer kada prvi put vidite njihove rančeve i torbe imate osećaj da se photoshop poigrao sa vama i kao da ste "uskočili" u neki crtani.
Dizajneri su objasnili da su ovaj cartoon efekat postigli zahvaljujući korišćenju crnih, debelih linija i skiciranjem uglova na prednjem delu, koje su stvorile 2d efekat. Male torbe koštaju u proseku 40 dolara, dok je za veće potrebno odvojiti oko 200 dolara. U njihovoj ponudi su i ostali aksesoari u istom stilu poput novčanika, futrola za mobilne i sl.
Pa kako vam se čini ovi modeli? Ja oduševljenaaaa!
Коментари