Dobro i drugačije (Drama u taksiju)

Ulazite u taksi. Želite što pre da stignete na posao i misli su vam ko zna gde. Najmanje što želite u tom trenutku je da slušate brbljivog taksistu koji vapi za nekom konverzacijom, ali baksuz ste, ovaj ne zatvara usta. Uhvatio i ne pušta.

A šta ćete kad ličite na njegovu ćerku Desu. Pa krene. Otišla mala, našla nekog i to nekog crnca. Krenuli problemi. Ćerku mu tuče zet.

Pobogu, može li priča da bude šokantnija, pitate se!? Kolutate očima, neki se i uključe u priču sa svojim savetima. I taman da platite saznajete da je kompletna priča iscenirana, a vi deo promo kampanje “Drama  u taksiju” - Jugoslovenskog dramskog pozorišta, koju je osmislila marketinška agencija McCann Erickson.  

Inače ova kampanja koja je nastavak promotivne kampanje JDP koja je počela pre 7 meseci sa setom reklama "pOsetite JDP" obuhvata pored Šekspirovog Otela, još dve taksi priče: jednu o Mletačkom trgovcu, a drugu o Dostojevskom ("Zločin i kazna").   

Pa ukoliko imate osećaj da ste propustili neku "dramu" u završenoj sezoni, evo jedne koja je dobra i drugačija, plus krajnje spontana i duhovita >>>>



Коментари

Najviše ste čitali