Informer, a licky boom-boom down (St. Louis bend)

Ventil.

Nekome je to sat i po u teretani na kik boksu, ili na ubitačnom total body workout-u. Nekome je to odlazak u prirodu, u neko manje mesto gde je sve u slowmotionu, usporeno, analogno. Nekome je to stvarno šoping.  Nekome su to putovanja (dobro, da se ne lažemo kome ovo ne bi bio no.1 ventil samo da nam je omogućen kad god poželimo?). 

Nekome je to izlazak s društvom. Odlazak na predstavu. Gledanje romantičnih komedija, Prijatelja ili Sex and the city, od prve do poslednje epizode. Kuvanje. Pisanje. Crtanje. Pevanje pod tušem. Baštovanstvo. Drženje s Murakamijem, etc.

Da nema ventila, mi bismo odavno bili jedno apatijsko društvo, pogotovo u našoj dragoj, mrtvoj Srbiji.  

Moj ventil onaj statični, najomiljeniji koji mi resetuje misli, stres, male potrese koje nakupim na dnevnom planu je MORE. Ali, more je jednom godišnje, a nekad nije ni tad. Zato je dobro da imate neki backup plan, odnosno nekoliko rezervnih ventila >>> books, movies, drawing, salsa, smeh, muzika.... 

Dok salsa i drawing pripadaju nekom past lajfu (koji može da pokuca u bilo kom trenutku na vrata) muzika, knjige i filmovi su moj dnk. Večni ventili. Stariji i od mora. A muzika i ples najbolja ventil kombinacija.

Nakupilo se stresa na poslu? Dance (and jump) i ok, tura Nikšičkog. Ljubavni brodolom na vidiku? Dance (+ pevanje). Neka čudna, sumorna nedelja? Opet ples.  
Jer je takooo dobra terapijaa koja odnosi svaki teret, a daje vam prekopotrebnu energiju. Just like sea, bez onog zen momenta.   

I ok je ako odete na neku elektroniku, neku dance žurku, indie Kishobran, kafanu (not my cup of tea, ali ja sam ja:) ali je najbolje da odete na neku živu svirku, i to ne na neke amatere već na profi bend koji ima opasnu kilometražu u nastupima i energičnu ekipu koja ih verno prati već nekoliko godina. 

Na primer na St. Louis. Ma šta na primer, samo i samo na St. Louis!!!




Ovaj bend sam čula pre nešto više od godinu i po dana, i to slučajno, jer sam u Bitef Art Caffe otišla na koncert omiljene hrvatske pevačice Natali Dizdar, nakon koje smo planirali da palimo, iako je after party bio rezervisan za meni tada krajnje nepoznat bend. Nismo ni ostali nešto dugo, sat i po (taman do prve i jedine pauze) jer smo trebali da uhvatimo poslednji noćni, ali tih sat i po je bilo najboljih dance+music sat i po u mom životu!! 

Svira se apsolutno sve: Rundek, K2, Dino Dvornik, California Love, Mc Hammer, Beogradski sindikat, Snow (Informer), Manu Chao, Daft Punk, aktuelni hitovi, Dubioza kolektiv, James Brown... bukvalno od hip hopa preko reggea i rocka do etno i funky zvuka i popa.   

Plus imaju tako dobru komunikaciju sa publikom da je to nemoguće preneti rečima, morate sami da doživite (iako su priloženi video snimci verodostojan dokaz da ovaj bend pravi najbolje žurke u BG!). I da, oni nisu nikako klasičan cover bend. No, noo. To su takvi aranžamani i energija da su neke pesme bolje od originala i da se naježitee. Thrills!

Inače, frontmen grupe Marko (sin našeg slavnog pevača Louisa koji je preminuo pre nekoliko godina), je talentovan perkusionista i odlično se snalazi u bitboksu, te svoje talente koristi ne bi li digao publiku na noge i obogatio svirku. 

St. Louis je inače redovan na repertoaru upravo pomenutog Bitefa, pa ih obavezno ispratite na FB stranici i rezervišite na vreme, jer je navalaaa! 

I da, ako se i kada budem udavala, ovaj bend će da mi svira na svadbi!

A sad na najjače! (znam da već đuskate!:)







Коментари

Najviše ste čitali