уторак, 15. децембар 2015.

The Man From U.N.C.L.E ( Guy Ritchie, 2015)



Ako izuzmem Swept Away ( jer, tu je ipak učinio uslugu svojoj tadašnjoj dragoj Madonni) i Revolver ( koji nisam gledala), mislim da me Guy Ritchie nikada nije razočarao. Još kad se setim RocknRolle iz 2008. godine. Uffff koja je to filmčina!!! 

Zato sam moram da priznam očekivala dosta od ovog filma, svojevrsnog rimejka istoimene serije iz 1964. godine čija radnja se dešava upravo za vreme Hladnog rata, u Berlinu 1963. godine.

Od prve scene jurnjave po Istočnom Berlinu bilo je evidentno da je Guy uradio još jedan sjajan film! Jer ako iko zna da napravi savršen koktel zabave, akcije, humora i sjajne ali brutalno sjajne muzike, onda su to msje Tarantino i gospodin Ritchie. Skidam kapu!!

Uostalom danas se snimaju tako dosadni, glupavi i besmisleni filmovi. Kad se setim poslednjeg Bonda...

Elem, The Man from U.N.C.L.E je parodija na špijunske filmove iz šezdesetih, Jamesa Bonda ali i romantične komedije snimljene na ulicama Rima i drži vam pažnju puna 2 sata. Za to je velikim delom pored odlične fotografije Rima, simpatičnih dijaloga, slatke glume i atraktivne radnje zaslužan fantastičan TRIO: Alicia Vikander ( od ove male dosta očekujem u narednom periodu!), Henry Cavill i Armie Hammer.    

A radnja? 

Cavill i Hammer glume američkog i ruskog agenta koje spaja zajednička akcija CIA i KGB-a koja za cilj ima pronalaženje bivšeg naciste i nuklearnog fizičara za kog se pretpostavlja da se krije u Rimu i to u srcu kriminalne organizacije koja ima za nameru da proda atomsku bombu odbeglim nacistima iz Južne Amerike. Momcima u operaciji pomaže mlada Gabi, inače ćerka fizičara.  

Ovo nije film od kog očekujete da osvaja festivale i dobija nagrade, ali je upravo film kakav nam treba - nepretenciozan, romantičan, pozitivan, komičan, retro. Jednom rečju: ZABAVAN!  


Međutim, možda najveći kvalitet filma je fantastičan SOUNDTRACK na kojem se nalaze brutalno zarazni instrumentali ( Escape from East Berlin, Signori Toileto Italiano, The Unfinished Kiss), prelepe italijanske kancone (Che Vuole Questa Musica Stasera – Peppino Gagliardi
 možda i najbolja scena u filmu kada Salo kog igra Henry sedi u kamionu i večera dok njegovog partnera love na vodi) i odlične američke numere iz 60-ih u izvođenju Nine Simone i Solomona Burke ( ona scena plesa u hotelskoj sobi je nezaboravna). Za muzike je zaslužan kompozitor Daniel Pemberton.
 Compared To What – Roberta Flack

Escape From East Berlin

The Vinciguerra Affair

Cry To Me – Solomon Burke

 Che Vuole Questa Musica Stasera – Peppino Gagliardi

Take Care Of Business – Nina Simone

 The Unfinished Kiss
9/10

Нема коментара: